natt

O jösses, har vocabulary till imorgon, men jag är sjukt otaggad på att lära mig dem, så jag ska nog strunta i dem och använda mitt vocabfreepass och få 100%:D Det är ju lite bra asså! 
Stackars Carli imorgon ska jag säga, hon har cheerleading träning 0600 på morgonen, innan skolan, hon går upp 0430, för 0530 måste de senast lämna Pioche! Sen har hon skola till 1400, och sen åker de till Mesquite och hejar på football-killarna som spelar match, Mesquite är cirka 3 timmar bort och matche börjar 1800, matchen tar sedan cirka 2,5 timmar och sen ska de hem igen!... så hon är nog rätt trött imorgon natt när hon kommer hem! Plus att det inte är så himla charmigt att sova på bussen när det är massa heta footballkillar på den...:D Men hon gillar cheerleading, så hon får ta smällen:D
Är så skönt med helg imorgon! Känns som denna vecka knappt börjat, så är den redan över imorgon!!! UNDERBART! 
Nu ska jag nog sova, eller se på Dirty Dancing, eller Material Girls, började se den igår, men somnade, så jag borde kanske se klart den! Eller plugga vocab, men det är för tråkigt!!!
Happy utan smink och fakeat leende:D
God natt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0