Nice night!

Heeej, har haft en supertrevlig kväll! 
Först va jag hos Marisa och träffade hennes mamma... och släkten på den sidan... Och de är alla alkoholister... ja skämtar inte! Men det var trevlig i alla fall och tårtan var supergod! Hennes mamma va nykter, och trevlig ikväll, så allt flöt på rätt bra där! Sen frågade Amanda om jag ville följa med till Caliente och se en softballmatch! Och eftersom ja aldrig sett en så sa jag ja:D Ringde förståss Gerri och frågade om det var okej först. Haha det första Gerri frågade var om Amanda skulle köra, men Taylor körde, och det är ok, det är hon som hämtar upp Carli varje morgon för cheerleadingträning, hon är Kaptenen! Lite coolt, är dock besviken, för hon är sjukt trevlig! Haha Amanda är också trevlig, mot vissa:p hon kan vara riktigt bitchig mot folk hon inte gillar! De gick också igenom varenda en i skolan och sa om den var att lita på eller falsk! Så nu vet jag det också!
Imorgon ska jag på min första footballgame, det är så spännande, typ allt är verkligen ascoolt när de spelar! Och ja ska ju spela snart också, i powderpuff under homecoming!
Haha, ungefär så här kommer ja se ut när ja ska spela, fast tyvärr utan skydd:( Detta är Dylans, hahha den passade mig snyggt eller hur?! LYNX- we gotta believe!

Här spelar de, det var en vänskapsmatch mellan spelarna i Caliente, men Taylors brorsa spelade, så därför åkte vi dit!
God Natt dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0