Okej guys, vad fick jag?!

Hola, lite present update!
Från Sverige fick jag pengar, godis, tidningar, en bok, ngt jag inte vet, kommer få wallmart presentkort också! Så perfekt! 
Härifrån fick jag: 
Från min familj: En hel massa kläder!!! Och ett jättefint halsband!!!
Dessa 2 t-shirtsarna! Haha, den gråa är assnygg på, hade den på mig idag! Och jag har fått en stor besatthet för reeses!!! Love ´em
Dessa 2 snygga, från billabong, också assnygga på!!!
Och 1 grått linne med knappar, 2 snygga underlinnen och en apsnygg, jag skämtar inte, riktigt snygg tröja från billabong som jag bara älskar! Och ett jättefint halsband med ett B på!!!
Av Grandma & Grandpa fick jag: kläder, skor och pengar!
2 linnen, ett par idrottsskor(skitsnygga silvriga nike air!) och 50 dollar!!!! De skämmer bort mig:D haha
Av Marisa, Dylan & Mike, haha Wallmart presentkort! Haha, inte bara de hemma i Sverige som hört hur mkt jag älskar det! De här har också gjort det!!!
Mohahahahha
Av Grandma Grayce och någon okänd tant jag kallar Peggy fick jag pengar! 50 av grandma Grayce och 20 av Peggy! Och av Aunt Lori fick jag presentkort till forever 21!!! Haha wonderful, kan dock inte visa presentkortet, för jag har det på mailen!!!
Mohahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0