Pioche

Hola chicos,
Nu sitter jag här igen:D Och ska berätta om min dag! Haha idag skypeade jag med Mamma och Agnes, det var mkt trevligt!! Haha fick höra lite stockholmsgossip... haha Har varit i kyrkan idag, pluggat en massa och ska nu strax gå till Aleesha och spela basket med henne. Haha Aleesha är då inte riktigt min kompis, hon är liksom min busskompis, vi åker skolbussen tillsammans varje dag, men tills för en vecka sedan satt hon bara tyst, och sa inte ett ljud, sedan började hon knyta mina skor varje dag...fråga inte varför:D Och sedan började hon smsa mig och nu spelar vi basket tsm lite då och då, hon är inte speciellt bra, men hon har upplyst basketplan utanför sitt hus, så det äger!
Haha ska kanske springa med Thea idag också, om hon hör av sig... orkar inte egentligen, men vill hon så hänger jag på. 
Imorgon är det skola igen...På kvällen ska vi ha vår otroligt sena foreigneroriantation med Bev. Frågade Gerri idag om de kontrollerade deras hem och så någonsin, men icke sa nicke, alla explorius löften om criminal records, hembesök intervjuver och så... Inget av det har min familj gått igenom...
Whatever, de är super, så jag oroar mig inte det minsta!
G0d natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0