september 1000000

Heeeej, 
Äntligen helg:D Lång vecka denna vecka, hade liksom 3 dagars skola:D Men det var skönt ska jag säga. 
Haha, detta är typbloggen, jag skriver varje dag exakt vad jag gjort, och icke ska vi bryta mönstret idag...
Okej, dagen började med att jag vaknade, såklart, jag frös som en gris, men det gick över när jag kom utanför dörren, det är rätt varmt ute fortfarande. Jag klev på skolbussen och satt bredvid knäppa Aleesha, kom till skolan hade onödiga lektioner, labbade på fysiken, blev galen på Seth, min labbpartner, för han ville läsa igenom labben 79 gånger innan vi började labba. Blev tvingad till att sjunga i showchoir, första och sista gången, blev tvingad till att kopiera med fram och baksida, första och sista gången, miljön mår inte bra av att jag testar kopieringsmaskinens alla funktioner tills det funkar...
Hade current events och historia och fick komplimanger för min klädsel som bestod av jeans utan synliga hål, en t-shirt som gick upp i halsen, en sjal och en ziphood, va inte så trashig och slampig idag! 
Hade idrott, och min idrottslärare anklagade mig för att inte göra mitt bästa, fast att jag gjorde det, så nu gillar jag inte honom längre, och jag kommer inte hjälpa honom med facit på algebralektionerna heller! Mitt papper brukar agera facit, för han orkar aldrig göra ett facit... Och ja behöver inte mer än ett C, vilket jag lätt får utan att anstränga mig det minsta, kan ändå inte använda mig av betygen sen, så det är 100% hans förlust, sorry man!
Hoppade på skolbussen hem och Aleesha satt bakom mig och irriterade mig genom att ringa till min mobil och lägga på... Thea frågade om vi skulle hänga efter skolan och ja sa ja, och 5 minuter senare frågade Aleesha också och jag sa nej, för jag sa ja till Thea.
Jag och Thea hängde, sen åt Thea middag, och när hon var klar med middagen åt jag middag, taco-sallad, en trevlig maträtt, förutom att jag hatar bönor.
Sen smsade Aleesha och frågade om jag ville komma till hennes hus och slå henne i en 1-1 match i basket, och ja sa ja, vann lätt:D haha älskar hennes basketplan, den är upplyst och sjukt bra! Sen gick jag till Theas hus och vi presenterade våra liv för varandra med facebook... Vi presenterade varandra för varandra också! Sen gick jag hem vid kvart över 11, och nu sitter jag här och skriver!
Imorgon ska vi till Cedar City tidigt på morgonen, sen ska vi tillbaka och jag ska gå på Renaissancefeast och ha superkul och sen ska jag till Aleesha och slå henne i basket igen! Btw, jag är 5 cm längre än Aleesha och blockar henne lätt! Hennes mamma har bakat cookies, så det ska vi äta imorgon! 
Adios, god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0