september 7th

Hej på er allesammans, snart dags att sova! Är sjukt trött, gick liksom inte och la mig i tid igår kväll, för först och främst kom jag och Thea inte ut förräns vid 2100, sen spelade vi basket i 45 minuter och sen sprang/gick vi, så jag kanske kom hem vid 2300, sen skulle jag duscha och lära mig skolsången... och sen var det ju facebook förstås.... kan inte släppa det när jag väl börjat! Och sen skulle jag upp 0600 imorse, så det kanske blev 5 timmars sömn för min del, höll på att somna under varje lektion idag, värst var på idrotten!!! Vi spelade fotboll, och det funkar inte att spela 22 mot 22, vi är 44 i klassen där...
Har varit ute och sprungit med Thea idag med, det gick lite trögt, men jag klarade hela så det var skönt! Sov i typ 2 timmar när jag kom hem från skolan! Jag hade Loni & Jordan i mitt rum, och somnade och sen somnade Jordan på golvet här inne och ingen trodde på Loni när hon gick ut i köket och sa att båda vi sov:D
Juste, MrThornock klagade på min klädsel idag... Jag visade lite av bh-banden... men det var inte det som var grejen, utan grejen var att han verkar ha stalkat mig i helgen för han ba "I know u have propriate clothes, like the pink t-shirt u wore friday or the grey sweeter u wore sunday, I ve seen u this weekend and ur clothes this weekend were ok, when u could have used other clothes" Ja ba, "öh ok, I am sorry, but the rules said u had to have sleeves on ur shirts, and this one has long sleeves..." men det är visst vissa lärare som har problem med bh-band också...haha Creepy dock att han visste vad jag haft på mig hela helgen!
Har bestämt mig för att gå på renaisancefesten på fredag också! Dramaklubben på skolan anordnar den, och den innehåller lite allt möjligt knasigt, som matkrig... jag vet, perfekta festen för mig! Plus att massa trevliga människor ska dit!
Så skönt, det är redan onsdag imorgon, sen är det torsdag och veckan är slut, äger inte det eller?! 
Btw, fick vi pancakes till middag idag! SÅÅÅÅ GOTT!!!:D
Thea och whatever hans namn är på bussen hem
Detta händer med vissa på bussen:D I detta fall Kelly:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0