So happpppy!!<3

Ah, har verkligen världens bästa värdfamilj! Detta blir ett kort blogginlägg, för 4 hjulingarna står packade på släpet, tårtor och mat är packat så snart bär det av till "the cabin", där vi ska fira födelsedagar och ha supertrevligt! 
Har fått typ hundra klädesplagg av min familj! Och smycken, och seriöst, så gillar jag typ allt! Sen har jag fått pengar och födelsedagskort av jätte många okända! Haha, jag trodde verkligen inte de skulle veta om min födelsedag också, för jag har aldrig snackat med vissa av dem...
Och på facebook, alla underbara som har skrivit där! Taaaack! Och min världens bästa fröken Besserwisser, som tillägnade mig ett blogginlägg med massa snygga bilder och så! Graaaacias! Hon har lösenord på sin blogg, men lösenordet kan jag så jag kunde se det! Haha, kanske ger er lösenordet... eller inte, för jag vill ha hennes blogg för mig själv, sorry:D!
Haha, Thea ringde nyss, hon är i Vegas, hon sjöng Happy Birthday för mig så vackert nyss, vad skulle jag göra utan henne?! Haha, Pioche skulle vara bra mkt sämre om inte hon var här!!!<3
Sen ringde Aryn typ 1 minut över tolv igår och sjöng, hon har typ 100 syskon, och de alla är i showchoir, så det lätt riktigt bra! Haha
Nej, nu måste jag gå, men jag ska försöka skriva ikväll, annars blir det imorgon bitti:D!
Adios, och TACK ÄN EN GÅNG TILL ALLA SOM KOMMIT IHÅG MIN FÖDELSEDAG!!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0