Today is a good day!

Hola allihopa, 
Har haft en underbar dag this far, sov länge imorse, till 10 nästan! Haha, älskar när jag vaknar sent, för det första Gerri gör är att sätta en smoothie i min hand, älskar hennes smoothies! 
Sen slappade jag i ett par timmar till, skypeade med Ronei, chattade med trevliga människor och annat! Sen frågade Gerri om jag ville följa med till Panaca och ja ba sure! Så jag gick till Pete & Bevs hus, där Ronei och Bart bor och hängde med dem i en halvtimme, för sen skulle Bart till football game i Ely, men precis när han gick kom Pedro, så då bestämde vi oss för att åka till vattenfallet i Panaca, som jag fortfarande inte hade sett! Haha, vi åkte 3 på en enmansfyrhjuling:D Men det funkade!
Älskade vattenfallet, det var så nice!!! Och innan det åkte vi förbi en röd grotta också, som var ascool!
Vi hängde där ett tag, och jag var duktig och kom ihåg att mobilen inte har täckning överallt här, så jag ringde Gerri innan och sa att jag skulle ut dit och bestämde en tid jag skulle vara tillbaka, haha börjar nästan komma in i att inte vara en City-girl längre:D
När vi åkte tillbaka åkte vi till Roneis hem igen och Pete visade mig High School Musical som de gjorde i skolan förra året! Den var riktigt bra, haha, var lite kul att se alla mina kompisar här nu utklädda som High School Musical människor! Sen kom Gerri och vi åkte tillbaka till Pioche! När jag kom hem gick jag in på facebook och hade redan typ 10 notifications med folk som skrivit grattis till mig på min wall, och jag började fundera, what?! Men sen kom jag på att i Sverige är det redan min födelsedag:D haha inte här! Sjukt va?!
Och gissa vad?! Imorse åkte Gerri till posten och jag hade ett paket från Sverige!!! Med massa trevliga saker i:
  • Marabou 200 g 1 polkagris och en mjölk
  • Djungelvrål
  • Hänt extra
  • Läkerol (cactus, salmiak, pomegrant, acerola & casis)
  • Läkerol tuggummin, hallon lakrits och päron lakrits!
  • Dumle klubbor
  • Blondinbellas bok!
  • En mkt fint födelsedagskort
  • Smågodis!
  • Korsord!
Tror inte jag glömde ngt! Haha, blev jätte jätteglad!! TACK SÅ JÄTTE MYCKET MAMMA, PAPPA, SANDRA OCH KECKAN!!!!
Nu ska vi snart ha födelsedagsmiddag för Curt, min värdpappa som fyller år idag! Haha, och sedan ikväll ska jag äntligen se filmen Napoleon Dynamite, som typ alla här har tjatat om att jag måste se...
Jag och Pedro framför den röda grottan!
Jag och Ronei framför vattenfallet!
Ronei & Pedro framför vattenfallet!
En del av mitt paket från Sverige!
Mitt fina födelsedagskort från hemma!!!:D
<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ida

Gud vilket fint kort du fick då bellisen! <3

2010-09-25 @ 14:35:55
URL: http://imms.blogg.se/
Postat av: Jordan Phillips

happy birthday bella to you and my mom i love you both i hope you have the best day!!!!!! i love you guys I am so happy that you are here i think it is so much bella this is just for you so if you think its stupid people i dont care are you ready for this here we go



happy birthday bella happy birthday chicka happy birthday to you now i am so very happy for you freakishly amazing birthday 17



yaaaaay i hope you have the very best birthday so cheers to bella ha ha happpy birthday love you lots





LOVE,

CURT GERRI CARLI JORDAN AND LONI



2010-09-25 @ 18:30:27
Postat av: Fröken Besserwisser

VAR SÅ GOD! (för inlägegt alltså, jag skulle aldrig ta åt mig äran för sverigepaketet. man apropå svenskt godis: hur överlever du utan kexchoklad?)

2010-09-25 @ 21:40:19
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0