TODAY

Ciao, idag har varit en inte göra något överhuvudtagetdag:D haha, vilket betyder att jag vaknade vid 9, trodde vi skulle till kyrkan, men icke sa nicke, för det orkade vi inte:D haha, har hamnat i en familj som är väldigt trogen gud:D Gillar faktiskt hur de ställer sig mot religion och så, för som Gerri, hon tror på gud, och bara gud, inte på att man måste klä upp sig varje gång man går till kyrkan eller som mormoner att man inte får dricka kaffe... haha, det där med kaffet är en regel jag aldrig skulle klara, då jag är besatt!!! haha
Igår kväll spelade jag och Thea basket i skolan i Pioche, "lågstadieskolan", i typ 4 timmar:D Vi gjorde värstaste work out programmet också, kan till och med erkänna att jag har lite träningsvärk! Sen när vi kom hem, gick jag inte och la mig direkt heller:D Satt uppe på facebook och lite annat i ett par timmar!
Tillbaka till idag, så har jag pratat med Sandra, mamma, och pappa, och gissa vad? Jag ska antagligen till Hawaii i februari! Hur coolt är inte det?? Haha och sen chattade jag med Pete, Bevs(min areacoordinator) man, och han berättade att dramaklubben ska till Phantomen på operan i Vegas 20 oktober!!! Coolt va?? Så det ska jag, är astaggad för det med! 
Efter skypeandet åkte jag med Jordan till Tillies med fyrhjulingen och köpte lite pluggproviant! Så nu sitter vi båda i mitt rum och pluggar för fulla hästar!
Senare ikväll hoppas jag att jag ska spela basket med Thea igen! Om inte blir det latmask hemma:D haha
:D<3
Val i Sverige idag! Eller nästan igår för dem:D Haha, vad jag har fattat blir inte Mona Sahlin statsminister, men vi har Sverigedemokraterna i riksdagen... Vet inte vad jag tycker om de, men de har ju inte direkt majoritet eller så, så deras åsikter kommer knappt märkas, och jag tror de kan ge en bättre balans i riksdagen! Men vad vet jag, vi får se...
adios 

Kommentarer
Postat av: Anonym

määäääh fantomen på operan e typ bäst!!! du måste spela in allt åt mig så jag får titta på det!!!!!

2010-09-20 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0