Lite update

Hola, dålig uppdatering idag och igår... Men lite väntan får ni tåla när ni är så sugiga på att kommentera!
Börjar med att berätta om min trevliga dag igår! 
Vi åkte till Cedar City i Utah för att fixa lite småsaker, men så kom Carli på den underbara iden att vi kunde åka till Saint George och titta på klänningar till Homecoming, och efter att både hon och jag lagt huvudet på sne och berättat att bästa Olive Garden(en restaurang) finns där så gick Gerri med på det!
Efter en otroligt god lunch åkte vi till mallen och gick in på Debbs, där de har balklännigar, och började prova... Jag provade cirka 20 stycken och Carli lika många, plus skor till det! Efter mycket om och men hittade vi båda varsin klänning! Ska visa en bild på den senare, men jag har ingen just nu... Den är i varje fall svart med svarta blommor upptill!
När vi lyckliga hade våra klänningar åkte vi till himlen, Wallmart och shoppade där, köpte Jordans födelsedagspresent, för hon var inte med! Hon fyller år på onsdag!!!
På vägen hem ringer Marisa och frågar om jag kommer till Renaissancefeasten och jag ba sure! Så Gerri skjutsade mig dit, och det var så kul! Man åt allt med händerna, och det första som händer mig är att min telefon ringer, och typ alla hoppar på mig och kastar vindruvor på mig och skriker "witchcraft", sen tar Julie min mobil o "kastar" den på marken... haha lite sjukt! Det var i varje fall sjukt kul!!! 
Sen åkte vi hem, och Marisa frågade om jag ville hänka till Cedar idag, för Dylan skulle spela football, en scrimage, med typ 15 lag, så jag frågade Gerri och Curt och de sa ja!
Så imorse, klockan 6, var jag klar och Marisa, Dylan och Mike(deras pappa, Curts bror) kom och hämtade upp mig! Vi svängde in på "the Y"(Panacas badstore:D, en bensinstation med mataffär, där de faktiskt säljer öl... haha annars får inte alkohol säljas i Panaca) och köpte frukost! Sen somnade jag och Marisa och sov hela vägen till Cedar! När vi kom till Cedar åkte vi direkt till Footballfielden och där träffade vi en massa andra Lincoln Highare, Nicole, Tia, Melanie och Mitchell var där, så det var rätt kul! 
När matcherna var över sa vi hejdå till alla dem och åkte till "the movietheater" och kollade vilka filmer som gick, vi hittade en som hette "flipped" och bestämde oss för den! Den började 45 minuter senare och vi hade inte ätit lunch än, så vi åkte till Panda Express och åt, ett mycket mycket mycket gott ställe:D Chinamat var det!
Tillbaka till bion och se den gulligaste filmen ever, fast vi va lite okänsliga, för det var en utvecklingstörd med, och vi kunde inte hålla oss för skratt när han började kasta glass omkring sig...:D
Haha sen Wallmart igen, ingen större shopping denna gång:( haah o sen hem! Kom hem lagom till middagen, åt lite, men var inte överdrivet hungrig och sen färgade vi håret på Carli och fick för oss att Tillies var ett trevligt avslut på kvällen!
Problemet här var att 4hjulingen har ett punkterat däck och att vi inte orkade gå. Men då fick jag en sån god ide, som inte var så uppskattad av Gerri... Att Carli skulle köra bilen:D haha Curt gick med på det, men inte Gerri.. Så hon skjutsade oss istället! 
Haha nu har jag suttit på facebook med Sam i cirka 2 timmar och försökt hitta en homecomingdress till henne... vilket inte är så sjukt lätt, för hon vill ha en snygg sexig röd klänning, under 50 dollar... och vi har tittat igenom varende hemsida!!!
Och förresten, har nu 2 förfrågningar i luften om homecoming, men det kommer på måndag bli nej till de båda, ska gå i grupp istället, mkt roligare, eftersom det är dateday under dagen! Och jag är inte så jätte inne på att gå på en date med någon ensam! Så nu ska jag gå med Sam, Fritos(Steven;D), Andrew, Shannon, Jacob och några till, vilket äger!!! Är sååå nöjd med det!!!haha kan gå med någon på någon av de andra 7 danserna som är kvar:D
Verkar som att Sam äntligen hittat en klänning som funkar... kanske.... haha nu ska hon ha skor till BARA...
Btw, Bryce är online! haha han är skolans absolut hetaste kille! Och frågar han mig om homecoming, så dissar jag min lilla grupp;D haha Vad gillar ni min plan, att på facebook relationship förfråga honom, in a relationship but its complicated... tror ni han skulle acceptera:D?! haha antagligen inte, och jag är inte så stalkig! Alla säger att han är dum i huvudet också... så whatever
Imorgon är det kyrkan på morgonen, skype med mamma o pappa och sedan PLUGGA, har sjukt mkt att plugga till!
God Natt!
Jag, Ronei & Pedro på festen!
Sam & Jacob, haha
Adios

Kommentarer
Postat av: Riim

Hej Bella!!

Tråkigt att man inte kunde säga hejdå innan du åkte men roligt att du har en blogg som du ofta uppdaterar! Och din outfit var absolut inte trashy!:S

2010-09-12 @ 15:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0