Lite update

Jösses amalia, jag bloggaar inte p å2 dagar och folk klaga:D haha har verkligen inte haft tid, och inte blir det bättre, för nu i helgen är det laborday vilket betyder att Pioches befolkning ökar med 10000 % ja skämtar inte, typ hela Vegas kommer hit också! Sen när Laborday är över börjar planering och massa för Homecoming som är sista veckan i September! Då är det dress outs days och powder puff, vilket är att vi tjejer spelar football och killarna är cheerleaders! Haha så kul!!! 
Igår fyllde Marisa år, så vi var där på kvällen och firade henne, vilket var mkt trevligt, ska till hennes "födelsedagsfest" ikväll också! Kommer bli super!!! 
I tisdags såg jag min första volleyballgame och jag har anmält mig till pepclub, så nu jäklar! LCHS förlorade mot Enterprise i tisdags, men det var stört kul att vara där! Alla va astaggade! Det var 3 matcher, Freshmen, JV och Varsity, de är de 3 olika lagen! eller freshmen och JV är samma sak, de är de sämre spelarna!
I pausen träffade jag Bev för första gången, hon var jättetrevlig verkligen!!!! 
I pausen från matchen kom jag på att ja fortfarande inte varit uppe på Court Rock, som är berget bakom skolan så ja sa till Thea att ja tyckte vi skulle upp dit, och Ian och Dakota följde med, de är trevliga, men lite bakom flötet...:D 
Nu när Laborday börjar kommer allt bli så superkul!!!:D Ikväll ska jag till Marisa, imorgon är det football game! Min första footballmatch ever!!! Ska gå med Aryn och Lacee, två jättetrevliga tjejer från min skola! Thea ska nog med också tror jag, men hon har inte sagt nåt... 
Efter matchen ska vi tillbaka till Pioche alla tre, det är full fart här hela helgen, imorgon kväll är det softball turnering om jag inte minns fel... 
På lördag kommer Ronei & Bart till Pioche, så då ska vi guidea dem runt här:D JAG ÄLSKAR PIOCHE! Söndag fortsätter laborday celebration, och en massa från skolan kommer hit, på kvällen ska ja antagligen spela basket med Jaycee också! Saknar faktiskt basketen, lite tråkigt utan den faktiskt!
Måndag är vi lediga, det är sjäva Laborday, så nu 10 dagar framåt har jag bara 3 dagars skola, så undebart! 
Måste börja tänka på kläder till homecoming också, en dag är det fan-day, då ska man klä sig i en tröja eller nåt med nåt man är fan av, tänkte mig en tröja med Beckhams mage eller nåt, eller varför inte spice girls? De kanske tycker jag är töntig då... kanske ska gå på något mer seriöst, typ ett fotbollslag eller basketlag eller så... we will see. Sen är det en dag där man ska klä sig konstigt... vette sjutton va ja ska köra på då, men något, sen är det en dag när man ska klä sig i kamouflage, och en dag när man ska klä sig som en kille och sen är det bal på fredag! Då tror jag det är klänning som gäller! Så en del nya saker behövs, men Curts föräldrar har en yardsale i helgen så imorgon ska vi dit och se om vi vill ha ngt innan de börjar sälja, så där kanske ja kan hitta en del till ngt av temana!
Är så himla excited för homecoming! Vi hade klassmöte idag, och vi ska göra posters nästa helg och fixa en vagn till paraden med temat dynamite... ska bli så kul! Sen är det powderpuff, vi måste ha 4 träningar, så de börjar snart också, och Jordan en kille i min klass är coach, vilket vi får se hur det går...:D Han är sjukt oseriös!
Har mer att skriva, men tiden rinner ut, måste börja fixa lite saker! adios
Jag och Thea högst upp på Court Rock med skolan bakom oss!
Volleyball!
Cheerleaders var på plats!
Court Rock nedifrån!
Nu räcker det med bilder, det finns mer på facebook! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0