Bai Hoe Screwed & Bozzella<3

Eftersom jag ändå inte kan sova kan jag ju börja med minnen nu! Det första jag kom att tänka på är hur smeknamnen för mig och Bailey kom till! Bailey Jo Free blev till Bailey Hoe Screwed efter en helg i Vegas, hur? Jo rimmar på Hoe och var jävligt mkt roligare att säga så då började det med att jag kallade henne BaiHoe, sen var vi på en softball turnering i Vegas och sov på Boulder Station hotel, jag Jaycee och Bailey går runt och dör av skratt åt allt, så frågar jag Jaycee vad motsatsen av Free är, och världens bästa Jayc tänker lite och säger sen, Screwed!:) hahaha så då blev det Bai Hoe Screwed! Något vi alla anamade som hennes riktiga namn. :)
Mitt smeknamn blev Bozzella, hemskt, ingen fick kalla mig för det!:) Så självklart gjorde alla det. Vi sitter i Mr Walkers klassrum och tittar på marchmadness, vilket betyder att vi inte har skola utan tittar på college basketturneringen istället! Vi satt och hejade och skrek! Dominiq Bozzeli sitter längst bak, han är ett mobboffer som är väääldigt konstig!!!:) När jag skriker ngt är Brooke på väg att säga något till Bozzeli, men mitt i får hon för sig att skrika på mig, så mixen av våra namn blev Bozzella... Självklart var det mycket roligare att skrika på sidan av softball planen än Bella:) Så det blev det!
BaiHoe Screwed & Bozzella in Vegas!<3

Kommentarer
Postat av: Looolloooo

Bella <3

2012-01-12 @ 04:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0