Äntligen back!:D

Tja, har mycket att skriva men inte mycket tid... vilket inte är så bra... Var så sjukligt länge sedan jag skrev! Jag har blivit tvingad att spela Varsity basket istället för med mitt älskade JV lag... Coach Cameron sa, U play with varsity or u dont play at all.... Förra helgen hade jag två matcher med dem, första matchen hade jag 1 poäng och vi förlorade mot Mountain View... Andra matchen mot Calvary i Vegas hade jag 5 poäng, och vi vann! I veckan hade jag träning varenda dag efter skolan, hatar varsityträningarna! Såg alltid fram emot träningarna med JV och nu är jag bara blääää inför varje träning.. men men... I helgen hade vi match mot Meadows hemma i fredags, sista hemma matchen:( Älskar den hallen och önskar jag kunde få spela mer matcher där... Men men, vi vann lätt mot Meadows, dum match, för de sög verkligen!!! Och igår bar det av till Vegas för sista seriematchen, mot Lake Mead... Vi vann rätt lätt över dem med, fick typ endast 7 minuter speltid, och jag vet inte varför, för jag hade 4 poäng 5 returer, 2 steals och 3 assists på de 7 minuterna, och spelade bra, men men, efter matchen sa han att han måste låta de som varit pålaget hela säsongen spela... Men vadå, han var den som tog mig ifrån mitt älskade lag, och inte lätt mig avsluta säsongen med dem! Det är lite give and take, han kan inte bara ta mig från mitt lag, och inte låta mig spela min sista match med dem, utan att ge mig ngt tillbaka... Vegas var varmt, typ 25 grader vilket var nice! 
Idag var vi i kyrkan på morgonen, rätt varmt i Lincoln idag också, 20 grader tror jag! Efter kyrkan blev det ett snabbt stop at the Y, bensinstationen, där vi köpte lunch, sedan hem och jag började med min uppsats jag har till på tisdag om The Count of Monte Cristo... en bok vi läst i engelskan! Min mobil funkar inte heller, så jag har använt facebook/skype som mobil hela dagen! 
Vi åt en härlig middag, grillat kött, min absoluta favoriträtt! Sedan gjorde vi ricekrispies!!!:D Smälta marshmallows med ricekrisp i dem!!! Sedan hade Gerri gjort Tiramisu, det var sjukt gott!!!:D haha, underbar kväll! Nu är jag tillbaka med uppsatsen, kill me!!!
Imorgon är det Valentines day, har skickat candygrams till ett par stycken på skolan, men annars tror jag inte vi ska fira det ngt speciellt, förutom att hela Lincoln är covered i hjärtan!!! Jag fick ett paket från Sverige också, från min riktiga familj!!! Haha, ett valentines paket, med marabou och smågodis i och en berlock med ett rött hjärta på till mitt Tomas Sabo armband!!!!!
Jag har endast webbcams bilder, för mobilen funkar inte och jag vet inte vart kameraladdaren är... så det suger! men men, ni får nöja er med det! 
Nästa helg i Basket spelar vi divisions, vilket är Southern Nevada Finals, om vi vinner mot Calvary, så spelar vi State helgen därefter!!! Hoppas!!!! vi bör vinna mot Calvary, vi har spelat dem 2 gånger hittills, och vunnit bägge gångerna med 20... så det borde inte vara ngt problem, men man vet aldrig... 
Nu måste jag tillbaka till uppsatsen, men jag har fått så kt klagomål om att jag aldrig uppdaterar haha, så jag var tvungen!!!<3
#4, det är jag i Lincoln County´s Lady Lynx Varsity basketball... Älskade mitt #23!:( men men
Paket från SWEDEN!:D haha, älskar er alla hemma!!!
Adios

Kommentarer
Postat av: Anonym

aha. men GUD vad roligt för dig att du har det varmt. idag var det -15. just det. MINUS FEMTON JÄVLA GRADER. vafan är det för fel på världen!?!?!? det finns inte superlativ nog till att beskriva hur otroligt sugigt vädret är. och idag hade jag matteprov. självklart hade jag inte pluggat. gick åt helvete. oj, vad jag eldade upp mig. men är inte varsity liksom det bästa laget? då borde det ju vara bättre att spela där. jag ska ta jägarexamen btw. nu vågar jag inte träffa mormor för hon älskar djur och natur och kommer börja nån av sina vanlia monologer som pågår i fyrtio år. ja, ja, intressant kommentar det här, när ska den sluta? ingen vet. den kan pågå för evigt. som min mormors monologer. hon gav mig en alla hjärtans dag-present idag. det hade hon nog inte gjort om hon hade vetat att jag ska ha ihjäl en massa djur. nu är kommentaren slut. adjöss!

2011-02-14 @ 19:47:43
Postat av: Anonym

haha konstig jag eeeeeee :D

2011-02-14 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0