Happy Valentines day<3

Hola, vet inte vart jag ska börja... Har just fått veta att om vi kommer till STATE FINAL i basket spelar vi i The Orleans Arena i Vegas... Och den arenan är inte att leka med kan jag säga...:D haha Klicka på namnet så kommer ni till arenans hemsida... Snälla, låt oss komma till statefinal! Ah, han behöver inte ens låta mig spela i matchen om vi får spela där, låt mig bara värma upp haha! 
Idag var en helt vanlig dag i skolan, eller det var Valentines day, så mycket kärlek överallt! haha Valentines day här är mycket större:D 
Hade träning efter skolan, och det var hårt, men vi måste jobba hårt för att komma till final! För i helgen är det Southern Nevada Finals(divisions) och vinner vi fredag är vi i state semifinals... Så lets go girls!!!! 
Juste jag var i tidningen här, haha klicka här så kommer du till tidningsklippet:D Man får leta lite för att hitta mitt namn, men det är i tidningen!!! haha
Har snott lite bilder från andra på facebook, en bild från i lördags, när Wink Adams kom till vår match!!!!!! haha, om ni inte vet vem det är kan ni antingen nöja er med att tycka att han är gudomligt snygg, eller så kan jag berätta att han spelade för UNLV(university of Las Vegas) och sedan i Europa och sedan i en förseriegrej för NBA, och han är sjukt bra, och väldigt känd här!!!:D haha 
Jösses, Valentines day idag fick mig att tänka på hut lycklig jag är, har helt underbara människor här i USA, jag inte ens kan fundera över att lämna och sedan har jag helt underbara människor på andra sidan jorden! Och jag älskar er alla!!!!! 
Nu ska jag sova, btw, uppsatsen jag skrev igår blev...9 sidor lång!!! SJUKT VA?!?!?! 
God natt<3
Me Thea and Wink!!!
Oh yeah babe:D haha Last game home, saaad, my lovely gym!
Me and Hailee Ann Walker!<3
Me and ma girl Jaycee Jo Wadsworth, love u chick!!<3

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

hmmm... vet inte vad jag skall kommentera på detta inlägg, men jag bara måste kommentera alla inlägg som du skriver... så... 9 sidor på datorn eller för hand? hahaha

2011-02-18 @ 17:10:44
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Bella

på datan!!!:D haha O seriöst, min dumma familj klagar när jag inte uppdaterar, sen när ja väl gör det så kommenterar de inte, dålig stil va??!?!

2011-02-18 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0