TODAY AND YESTERDAY AND A COUPLE Of DAYS AGO:D

Oh my, idag gjorde jag så gott som ingenting! Jag vaknade vid 0800, gick till kyrkan med min värdfamilj, efter kyrkan stannade vi på the Y och köpte lunch, sedan hem, och skulle skypea med folk:D Skypeade först med Mikaela, sedan skulle jag skypea med Mollie, men hon kunde inte få hennes mikrofon att funka... efter att ha gått igenom varje manual på datorn, och efter cirka 2 timmar, så fick hon det att funka, så jag snackade med henne i 3 timmar, 56 minuter och 33 sekunder, tror jag:D Mycket trevligt, vi snackade om allt mellan himmel och jord, men mest av allt om shopping:) Och om nästa år, för vi ska gå i samma klass och ha det superduperawesome! Cuz thats how we rule!!!:) Känns lite konstigt att jag faktiskt har planer på att umgås med någon i min klass nästa år, inte som förra året, försöka att hålla mig för mig själv hela året..:) Men men, jag och Mollie ska ta studenten tsm, och vi ska samla pengar så vi kan åka till New York och shoppa tsm, och vi ska på en roadtrip i America när vi samlat pengar också!:D haha 
Jag åt middag just när jag pratat klart med henne, och sedan efter middagen har jag duschat och packat, för SALT LAKE CITY here I come!:D Ahh är så oerhört taggad!!!! Klockan 7 imorgon kväll sitter jag i en riktig NBA arena och ser Rondo och Celtics spela mot Utah Jazz! 
Kathy, Theas värdmamma kommenterade på facebook att jag brooke her heart efter matchen i fredags, och att om jag ville stanna ett år till hade hon en extra säng haha, jag tror jag brooke my own heart too, men jag limmar ihop det igen:) Jag saknar basketen oerhört, och minsta tanke på att jag inte kommer spela basket nästa vecka och träffa alla underbara får mig att vilja gråta:( Och jag kommer sakna Pepclub också, de satt och hejade på oss varje match, och de var helt underbara!!! Och pepband, de spelade på varje match och fick stämningen till varje match att höjas miljoner gånger om!! 
Lady Lynx Varsity, I LOVE U! 
Brookie, på väg in i den oerhört dekorerade bussen som tog oss till state i Vegas i fredags!:D Pepclub dekorerade den med ballonger, våra namn och affischer som sa Good luck! Ahhh 
My bestest girl, Jaycee Jo Wadsworth, I LOVE U to death!!! 
¨
Kourtney, ahhh my favoritest pointguard in Nevada! I Love u tons, and wanna play with u mooore!!! roomie:D
Bussen!!!!!!
My name!:D<3
Almost in Vegas!;D
Durango, hallen vi spelade fredags matchen i! 
Orleans Arena, där var statefinal, om vi hade kommit dit hade vi fått spela i denna enorma hall!!!
Boulder, vårt hotell där jag och mina roomies Kourt, Brookie och JC hade det superkul i fredags kväll!:D
Never gonna wear that agian...:( Forever Lady Lynx!
Part of the pepclub! Kayla, Kaleigh, Cheyenne, Suzanne
Jhena, Aryn, Dani, Thea, Joe and Hanna!
And for last, my lovely team! Jag är #4:D I LOVE U GUYS SO MUCH!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla är ju för gulliga och snälla! Jag förstår att du kommer att sakna allt och alla. Puss puss

2011-02-28 @ 21:25:29
Postat av: Fröken Besserwisser

viktig och intressant fråga som jag tror många undrar över: var ni tvungna att sitta vid de fönster där de hade skrivit era namn (alltså att du var tvungen att sitta där det stod bella?), eller fick ni sitter var ni ville? lite oorganiserat i så fall.

2011-03-01 @ 16:41:51
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0