1/10/11. thats how we write it in america

Tjeee, sitter och snackar på skype med min dumma syster, haha hon ska precis gå upp för att gå till skolan och jag ska strax gå och lägga mig!:D Så konstigt med tidskillnad! Måndag idag, vilket betydde skola, hände inget speciellt, eller jo, min mattelärare bad mig byta klass för att jag är för smart, haha i algebra2!:D Men alla protesterade, för då måste de ju faktiskt börja lära sig ngt och inte bara kopiera mig hela tiden:D Vi får se om jag orkar byta, men om jag byter ska jag ut från showchoir, och in i tyngdlyftning!;D Kul va??!! 
Sen hände inte så mycket mer tror jag... Hade träning efter skolan, vi passade hela träningen, det var aptråkigt! Imorgon har vi ingen träning, så imorgon ska jag sova!:D Har blivit förkyld också, vilket jag hatar innerligt! Men det går snabbt över! Förhoppningsvis till de 2 matcherna jag har i helgen! Spelar i Vegas på fredag och hemma på lördag! Mountain View på fredag och Calvary Chapel på lördag!:D I WANNA WIN!:D 
Idag till middag friterade vi egen kyckling, ahh så gott!:D 
Sen har vi tittat på football, oregon mot auburn, alla ville att oregon skulle vinna, men auburn vann när det var 28 sekunder kvar! haha det var lika innan det! 
Nästa vecka är vi lediga på måndag! Yeai:D:D älskar 3 dagars veckor! Vi är ju redan lediga på fredagar varje vecka!
Juste, Mikaela skrev en kommentar och frågade vad Tillies är för något, Tillies är ett ställe där man kan köpa dricka, godis, u name it!:D haha Ett mycket trevligt ställe här i Pioche!! 
Haha det regnade i Nevada innan jul, och detta var resultatet, översvämningar överallt!!! SJUKT mkt vatten! haha man var tvungen att ha en stor bil för att kunna åka till Cedar, för vägen var full av vatten!
Nu ska jag sova! Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0