1/12/11

Hola people, nu uppdaterar jag till och med fast jag egentligen har andra saker att göra!!! Jag borde slutföra en fysiklabb samt studera till vocabulary testet imorgon! Men icke sa nicke, istället uppdaterar jag er alla på mitt skojiga liv in los stados unidos!:D 
Idag i skolan var så gott som allt som vanligt! Jag fick 100% på mitt basketreglertest, haha, eller ja fick egentligen -2 på det, men eftersom min lärare tyckte att det var ett dumt misstag så ändrade han det till 100%!:D awesome! Skillstestet behövde jag inte göra, fick automatiskt 100% på det, vilket var nice, behövde bara hjälpa till och fylla i alla andras poäng, säg inget till någon, men jag gav Carli 100% på testet, även fast hon missade ett par gånger:D hhihi busigt va?!:D
Efter skolan var det träning, hade faktiskt en mycket rolig träning idag, vet inte varför, men allt gick bra, det enda som sög var att det var svårt att andas med näsan när man är förkyld... men jag gjorde mitt bästa, och skojigt värre var det! Vi spelade en hel del match och jag är bäst i laget!:D haha, kanske låter som lite väl högt självförtroende, men de andra är inte speciellt bra...
I helgen är det matcher! På fredag i Vegas! Kommer bli kul att komma till the big city igen, seriöst, ett år på landet är okej, men jag skulle aldrig klara hela mitt liv i en liten by som denna, utan affärer och allt vad man behöver!
Efter träningen åt jag en skål med taco soup, mycket smakligt, och nu kanske ni alla förstår att jag inte har mycket kvar att skriva, eftersom jag till och med berättar vad jag åt till middag... Kan berätta min lunch också, haha, en liten påse m&ms peanutbutter, en sobe lifewater och en granolabar! Inte världens bästa lunch jag vet, men ibland orkar man inte tänka på vad som är bra och dåligt för en...:D 
Vad kan jag mer skriva... Jo, jag och Loni har just kokat te, och nu sitter jag i min säng och dricker mitt hallonte, riktigt gott faktiskt! Ehm... vet inte vad mer jag kan skriva... Jag har nog inte mycket mer att skriva om, så jag får väl lov att säga god natt! God natt allesammans, ha det gott!<3
fotade ut ur mitt fönster... haha dont ask why:D Men en bild ville ja bjuda på:D

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

äh, den där lunchen låter bättre än vad du åt till lunch i hela högstadiet: kexchoklad! och m&ms jordnätssmör är så gudomligt gott! och våra släktingar från usa kommer hit om några dagar och tar med det!!!!! yayayayayay!!! Så. Nu vet du.

2011-01-13 @ 22:06:55
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0