A day went by and i did nada

Tjeee, har haft en doing nada dag idag! 
Gick upp, tog en tur till kyrkan, där jag fick ett trevligt mottagande, de alla var på min match i fredags och hejade, prästen youthgroupledaren, hela kyrkkören, bandet, haha alla, och de alla ba, Great Game Bella och så:D Så det var lite roligt!
Sen åkte vi hem, har faktiskt, jag vet, helt sjukt, städat mitt rum!:D Haha, här inkluderar inte städa rummet att dammsuga, det gör min värdmamma:D Hon är seriöst en av de bästa människorna jag har träffat! Så oerhört snäll och omtänksam, haha inte bara för att hon städar mitt rum;D Hon tänker alltid på alla och vill hjälpa så många som möjligt!
Jag och Thea gick en promenad till Tillies och nu sitter jag här i mitt rum, med tigerbalsam all over, vad vore världen utan tigerbalsam?? Är allergisk mot alla normala amerikanska painkillers, så om jag har ont någonstans är det Tigerbalsam, och även om jag inte har ont älskar jag det!
Jag har seriöst inte mycket att skriva idag... Igår åkte Gerri till Saint George och shoppade, och kom hem med två stora burkar nutella:D Och en satte hon in i mitt rum med plastskedar:D Haha, hon ba, u seem to enjoy it so much eating it like that:D Sa ju att hon är en av de bästa människorna jag träffat! 
Juste, jag och schwester, haha syster på tyska, haha grosse schwester, stora syster:D haha försökte planera lite för när de kommer hit! Vi ska försöka se Lakers spela mot Spyrs i Los Angeles!!!:D Vi ska seriöst åka längs hela kalifornien, starta i Lake Tahoe och sluta i Tijuana Mexico:D Och sen ta den snabba vägen tillbaka till Vegas! Jag har en underbar placering asså! Nära till Salt Lake också och Vegas, och Kali! Nära till allt kul underbart coolt!:D Seriöst, det kommer bli sjukt kul i april när min famiglia kommer! Men när de åker kommer det inte bli kul, för då är det bara en månad kvar till hemfärd för mig:( 
Nu ska jag sova! God Natt people! Kommentera gärna, så jag vet att jag inte skriver för ingen! För då är det a big waist of time!!!! ADIOS<3
Jag och min Amerikan schwester! ich liebe dich Carli Gene Phillips!:D <3

Kommentarer
Postat av: Mika

haha jag måste säga att du gör väldigt mycket på dagar då du inte gör någonting :P

När jag inte gör någonting sitter jag typ och tittar på tv eller läser hela dagen :P Du går till kyrkan och på promenader och sånt..

Och du inte skriver för ingen, jag kollar din blogg varje dag typ, så fortsätt gärna skriva!

OCH något jag alltid har undrat, vad är Tillies?

Pöss <3

2011-01-10 @ 14:27:08
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0