cuz i got high

Hola chickas! 
Det är DÅLIGT med kommentarer, har omkring 24 unika läsare om dagen, och endast en eller två kommenterar, kanske slutar helt med bloggen om ni inte är lite trevliga och lämnar en kommentar om hur underbar jag är:D Skoja! 
Jag är väldigt bra på att uppdatera just nu, någon annan som har upptäckt det också:D?!! 
Skolan idag var rätt vanlig, hade fysikprov, som ja nog fick alla rätt på, och basketprov i idrotten, som jag är rätt megasäker på att jag fick alla rätt på! Provet var liksom att du skulle fylla i ett ord till en förklaring, första förklaringen var, when you bounce the ball with your hand and it comes back to your hand, eller något sådant, någon som har några gissningar??!! Kan det vara dribbling? Sen var det en som typ var något, to score you need to throw the ball to the basket, that is called? hahah shooting kanske?:D
Juste hade prov i historia också, men det var ett så kallat open test, så vi fick ha böckerna! Så gissa om det provet var svårt? nej;D
Hade för första gången sedan basketen började ingen träning idag, vilket var skönt eftersom jag är dödligt förkyld! haha min hals gör ont och min näsa är förkyld! Inte kul!!! Hoppas jag är bättre till imorgon, vill träna!!! Har två matcher i helgen som jag skrev tidigare, fredag i Vegas och lördag hemma! Fredag blir det nog en all day away dag, för första matchen är i vegas 1500, vilket betyder att vi nog åker hemifrån rätt tidigt, och sista matchen är 1930, så vi är nog inte hemma förrän närmare midnatt! Men men, det är roligt att komma iväg!
Jag skulle spela lite med Aleesha idag efter skolan, men somnade istället:D haha, så det får bli någon annan dag!:D
Jösses asså, jag fattar inte hur jag alltid lyckas skriva en hel uppsats på bloggen om NADA!:D Är en ypperlig flummare får man säga!
Om två veckor har vi polardays i skolan, då ska vi klä ut oss igen! Dagen jag är lite halvrädd för är ducttape dagen... vafasen, ska jag springa runt i en klänning av silvertejp? Någon som har några ideer på vad jag kan ha på mig? Sen är det spiritday, cowgirlday, pj day(då kan ja ha min älskade svampbob pyjamas på mig!) 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, har ett par timmar på mig innan läggdags:D Adios vi hörs! 
Vegas on friday babe!:D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med Vegas Bella !!!!!

2011-01-12 @ 10:20:30
Postat av: Fröken Besserwisser

BELLA DU ÄR UNDERBAAAAAAAAR!!!!!



Ps: hoppas du förstår att jag också vill ha en svampbob pyjamas... kanske till när vi ska fira jul i juni? ;) hahahahahahahahahahaha

2011-01-12 @ 18:02:42
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0