I am gonna rape your ...

Hello people, hade en vanlig dag i skolan, haha sista dagen på denna semester! Förutom det tror jag aldrig jag har skrattat så mycket som i algebran idag... ja jaycee och bailey spelade uno, och jaycee hade väldigt konstiga hmm hot... när ja la ett kort som gjorde att hon fick ta upp 4 kort sa hon: Bella, I am gonna rape ur kids... hm jaycee... sen lägger bailey något som inte riktigt hon gillar, och hon säger: Bai, i am gonna rape ur dog! or no, ur dog has aids, and i dont want that, i am gonna rape ur cat... Japp, Jaycee är helt sjuk, älskar den bruden!:D
Annars i skolan var det mest som vanligt tror jag! Tränade från halv fyra till halv sju, och sedan var det youth group i kyrkan! Kom hem vid halv åtta, och då smsar Jaycee och frågar om ja vill komma upp och skjuta med henne i idrottshallen i pioche, och ja ba sure, så ja gick upp dit, vi sköt och spelade lite 1-1 i en timme och sen kom hennes pappa och vi spelade horse, och jag råkade kalla honom hor, och han låtsades inte fatta va jag menade så han ba, Bella, did u just call me whore? och ja ba, nooo, i didnt, i ment like the letters u have!:D haha lite kul!:D
Nu är jag hemma och ska sova om ett par minuter, för imorgon bär det av mot Vegas för match mot Mountain View, som är rätt så bra! Kommer bli apkul!:D Sen har vi ff här imorgon, för det är bara jag carli och summer hemma, de andra är i Vegas! Nice:D 
Nu har jag inte mycket mer att skriva, eller juste, LOVISA är med i landslaget!! supermegacoolt!:D Och youtube funkar inte på min data just nu... men det ska jag nog ordna! Bra dag allt som allt! Hoppas imorgon blir bra också, och att vi vinner!!!!! Vill verkligen vinna!! Men jag vill ha en tuff match också!:D
Adios, ha det underbart, lämna gärna en kommentar! Så kanske jag kommer med lite nya bilder...

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

åååhhh, min tanddställning <3<3<3 den är så rolig! läs mitt nya inlägg, där står allt!

2011-01-14 @ 17:45:21
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Fröken Besserwisser

förresten så tycker din blogg att jag kommenterar för mycket, så nu måste jag verifiera kommentarerna hela tiden så att jag inte sitter och spammar eller nåt. fräckt!

2011-01-14 @ 17:46:39
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0