My day in LINCOLN COUNTY

Hola people, jag känner verkligen hur denna blogg är en sån där rå-töntig blogg där jag skriver om varje sekund av min dag... Men jag har inte mycket annat att dela med mig av, och bloggen är mest till för familj och vänner som vill veta hur mitt liv i Amerika är! 
Just nu försöker jag ringa Sandra, men hon svarar inte... hon sover nog:D 
Idag hade jag som vanligt skola, fick mitt reportcard, max man kan få är 4.0, ja fick 3.87 så det är rätt ok, utav 7 klasser fick jag 4 A:n, 2 B+ och 1 A- så det var rätt nice!:D 
Seriöst så var skolan idag så normal den kunde bli... fortfarande fint väder, så idag på idrotten satt jag och Theisen ute på footballsplanen och "solade" igen, underbart med "sommar" i januari ska jag säga er!!! 
Efter skolan gick jag en promenad i Panaca, för vi hade ingen träning idag... Gick en promenad i cirka 15 minuter, haha sedan gick jag och köpte glass, ben & jerrys half baked på pinne, oerhört gott och svalkande! Seriöst, glass i januari brukar vara för kallt, men här är det liksom perfa!
Gick sedan till the auditorium där de tränar inför musicalen in to the woods för fullt, lyssnade lite på det och hängde med Hanna Suzanne och Fritos, och sedan vid 1720 gick jag till youth group i kyrkan, som var knäppare än knäppast idag! Jo, ledaren för yg, skulle försöka lära oss om helvetet, men hon sa seriöst emot sig själv hela tiden! Först sa hon att om man syndar är man inte kristen, sen sa hon att alla syndar varje dag, sen sa hon att man kunde vara lost, och fortfarande vara kristen och komma till himlen, sen sa hon att man inte kunde vara lost... makes sense?!?! nope:D sen frågade jag om man någonsin kunde komma ur helvetet, och då sa hon att man inte kunde, för det är som om du skulle säga till din mamma att du inte älskar henne, och sedan en vecka senare säga att du älskar henne, inte skulle hon ta dig tillbaka haha, ja är rätt 100% säker på att de flesta mammor skulle göra det, så jag undrar vad för mamma Jo hade...
Efter YG gick jag till Jordan, min värdsysters basketmatch och hängde med Colton, Mitchell och Hai, Jordans lag vann så det var awesome! Nu sitter jag hemma, vet inte om jag ska gå och lägga mig eller ej, för grejen är att vi kanske ska till Vegas imorgon, men bara om alla är friska...Idag var både Gerri och Loni sjuka, så vi får se... hoppas verkligen dock!!!! 
Vi hörs!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0