My life is the bestest!

Så sjuuukt mycket har hänt! Jag vet inte när jag skrev sist, men det var ett par dagar sedan... 
Vi börjar med Lördag, killarna hade match, och Dantley, en kille som spelar basket och är sjukligt grym, satte state record i gjorda poäng under sin high school karriär, så de delade ut tshirtar och stoppade matchen och sådant för det! Och sedan på måndagen hade de dekorerat hela skolan!
Så det var så gott som vad som hände i lördags, nu märkte jag just att jag redan skrivit om lördagen, så vidare till söndag!:D Kyrkan på morgonen, och sedan vips, så flyttade Summer ut, utbytesstudenten från Korea! Det hela gick så fort, hon skulle inte flytta ut eller något men helt plötsligt ville hon det, så det gjorde hon... Vilket var lite konstigt... Hon flyttade in med min baskettränare:D hahahahahaha och hans familj såklart... I söndags var jag hos Sam också, och pluggade och provade hennes juniorprom dress, för jag orkar inte köpa en egen, för de är superdyra, plus att jag aldrig kommer få hem en hel gräddbakelseklänning... och hennes såg rätt ok på, så den blir det nog!
Måndag var det lite konstigt att vakna upp på, för Summer bodde inte här längre... Jag hade ne grej jag ville göra i måndags, och det var att åka till Cedar City, för gissa vem som var där??!! Becca, Rebecca Henricson, haah som spelade basket i Lidingö förra året, hon är på college i Illinois i år, på WIU, och de spelade SUU, som är colleget i Utah!:D coolt va?!?! Men jag visste liksom inte hur jag skulle komma dit... matchen var klockan 1800, men ingen jag kände skulle dit... Dagen går, och jag har nästan släppt hela tanken på att gå på matchen, när jag under showchoir får ett sms från min värdmamma Gerri, som säger, So is Cedar the plan for tonight:D Be ready at 1630. Ja ba, vafasen, menar hon att vi ska åka?!?! Och japp, det menade hon!!!! Så sjukt kul, haha missade träningen, men Frehner sa att det var chill, eftersom jag ändå skulle på en basketmatch!
Så vi åkte dit, jag fick se Becca spela, hon var asgryyyym!!!! Och hon fick starta!!:D Efter matchen fick jag prata med henne i typ en kvart, sedan var jag tvungen att gå, och hon var tvungen att gå! Jag, Gerri, Jordan, Loni och Carli åkte till Dennys och åt middag och sedan vid hahaha 22 tiden åkte vi till Wallmart, en måndags kväll:D Gerri sa om och om igen, att hon kände sig helt galen!:D hahahahaha Beccas lag vann förresten:D
Vi kom inte hem förrän vid midnatt, och då var jag tvungen att plugga till engelskan, så det gjorde jag!:D Kom i säng vid 0130... och sedan upp vid 0600... inte mycket sömn...
Idag har jag varit i skolan som vanligt, inget speciellt hände, och sedan hade jag som vanligt träning!:D När jag kom hem var hela min värdfamilj förutom Loni sjuka, så jag och Loni bakade en kaka:D haha som förstördes helt:D menmen, vi hade kul:D och nu ska jag plugga lite för att sedan gå och duscha! Adios!
Jag och Becca efter matchen!:D
Sammmm, hahaha hon skulle göra mig glad, så hon skrev en sång till mig:D:D
Beccas lag!:D:D:D 
Adios

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

åh gud. hon. har. en. UKULELE!!! JAG VILL OCKSÅ HA EN UKULELE!!!!!!

2011-01-26 @ 19:28:57
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en bra torsdag!

2011-01-27 @ 17:33:20
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0