needles watch out, cuz we want a w!

Needles here we come, and we really want to go home with a W from there, so watch out! haha, 2 matcher i helgen, borta, så vi ska sova på hotell i Laughling, och vi spelar mot dem på lördag! Imorgon spelar vi mot Needles i California!:D haha, vi vill verkligen vinna eftersom vi förlorade med 4 sist... Bussen åker klockan 0800 imorgon, så sova är vad som gäller för mig nu! Vi hade lagmiddag ikväll, hos Frehners, superkul!:D Och jag gick och såg filmen Hottie Boomba Lottie, sjuuuukt kul film!:D Se den!:D Eller haha det kan ni inte, för den finns bara på bio i amerika!:D mohhahaha, kan inte uppdatera förrän jag kommer hem lördag natt, hoppas ni klarar er! Adios<3
Meine Liebe team! Vårt lagfoto, älskar detta lag otroligt mycket!:D haha
uppifrån från vänster: Lexie, Kaylee, Thea, Taylor, Izzie
mellanraden från vänster: coach Frehner, Hanna, Jag, Hailee, Caitlyn, Coach Cameron
Liggandes från vänster: Aleesha, Jaycee
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ett hjärta för varje en av er!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till och glöm inte att höra av dig och berätta hur det gick!! Älskar dig! Puss puss

2011-01-28 @ 16:43:38
Postat av: gabriella

din blogg är verkligen super!!

jag ska på intevju med explorius snart, och hur ska jag förbereda mig? vad är det för frågor de ställer? :)

2011-01-29 @ 19:48:28
Postat av: sandra

bella shit asså härlig bild!!!!

2011-02-09 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0