No school today!

Jag älskar helger!:D Idag hade vi ju ingen skola på grund av Martin Luther King-day, men imorse var jag ändå tvungen att vakna klockan 0630, för jag hade träning 0800... Träningen var rolig, vi spelade match så gott som hela träningen, vilket var meganice!
Efter träningen åkte jag hem, duschade och lite sådant, sen åkte jag och Jordan ner till Panaca för att titta på Middle School när de spelade matcher i basket, det var en tjej som går i 7:an, hon var sjukt bra, var megaimponerad! Vid 12 tiden kom Curt och hämtade oss och vi åkte hem och åt lunch, jag tog det lugnt i någon timme och sen gick jag upp till idrottshallen i Pioche med Aleesha, Jaycee, Thea och några till! Spelade där i ett par timmar, sen hem och äta middag, haha vi åt frukost till middag, pancakes:D Älskar det!!!! 
Nu har jag just läst 4 kapitel i boken vi måste läsa för engelskan, The count of Monte Cristo, jag har seriöst svårt att hänga med i den boken, jag fattar och så, men den är konstig! På tal om fatta, jag skypeade med Kattisen idag, i 2 timmar, och jag hade problem med att hålla isär språken, herrejösses alltså, jag sa but istället för men, det värsta var nog när jag sa twentyfemte... 
Imorgon är det back to school, ny quarter börjar imorgon, vilket betyder att alla betyg nollställs!  Efter skolan har jag först träning och sedan har killarna matcher! På onsdag har jag match! Mot Alamo, rivalerna!!!:D Hemma, så det kommer nog folk och kollar, ska försöka äga!:D:D:D
Nu ska jag borsta tänderna och sedan sova, har gjort en ny spellista på playlist.com, en sovspellista, så ja är lite taggad för att gå och lägga mig!:D Är taggad för att ha på mig mina nya kläder jag köpte i Saint George i lördags också!!! Jeansen jag köpte är supermegasnygga! De sitter skitsnyggt på!!:D:D:D 
Om 136 dagar åker jag hem ifrån USA, jag börjar nästan gråta när jag tänker på det, för det är så sjukt kort tid!!! 
Nu ska jag sova! Har inga bilder idag... kanske imorgon om jag har tid!
Love<3 lämna en kommentar eller sluta läsa:D:D:D haha

Kommentarer
Postat av: miaaaaa

OKEJ NU KOMMENTERAR JAG BELLA!

BASKETEN ÄR TYST UTAN DIG ;( <3 oc jag börjar få lite panik inför mitt USA år :/ :/, saaaaknar dig beeeelllaaa!

2011-01-18 @ 11:55:46
Postat av: Fröken Besserwisser

okej, det här med att kommentera börjar bli mer och mer hotfullt, bella ...

2011-01-18 @ 20:20:12
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Mika

Jag kommer aldrig sluta läsa Bella! Eftersom jag själv inte är i USA så får jag leva lite genom dig som faktiskt är där ;)

2011-01-19 @ 21:40:45
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0