Oh how i love my life

Hola people, sorry ja missade att uppdatera igår:( Men idag har varot en lång dag, så var tacksamma för att jag ändå tar mig tid för er!!!:D:D:D 
Igår åkte vi med skolan till the courthouse i Pioche och lyssnade på en courtsession, lite roligt, för det ända de har att bråka om här är typ hundar...
Efter skolan hade vi först träning och sedan hade killarna match! De vann, vilket var awesome!:D
Idag hade jag skola hela dagen, sedan en liten paus då jag och Thea satt ute och solade, för vi hade det varmt och skönt!!! Det är så underbart att sitta ute i kortärmat utan att frysa i januari!!!! ahhh love it!
Vid halv fem gick vi till hallen och bytte om till våra match ställ, och sedan var det match mot topp rivalerna Alamo, vi visste innan att det skulle bli en tuff match, och det blev det!!!! Vi vann med 4 till sist, hade en helt ok match, gjorde 11 poäng och gjorde helt ok ifrån mig! Fick spela så gott som hela matchen, haha det var en jämn match!!!
Asnice när vi tillsist vann med 4, rakt från match till partay! Goodbye party för Pedro, en utbytesstudent från Brasilien, han åker tillbaka imorgon, han stannade bara ett halvår:( Vi kommer sakna honom!!!!!
Nu är jag hemma, och ska strax sova! 
Ha det underbart! Love<3
tight game or what?!:D
Me and Thea in the wonderful lovely sun of Nevada:D:D
Ja har svårt att se på grund av den älskade solen!
Bartie haha, han tyckte det var mysigare att sitta i mitt knä på vägen till festen än i baksätet....:D
GOOD BYE PEDRO:(:( we r all gonna miss u!!!!<3<3 Foreigners are the best!:D<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0