Sorry, äntligen uppdaterar jag!

Tja, long time no see:D haha, vi fick nytt internet dagen innan jul, men det har inte funkat på min dator förräns 2 dagar sedan... Men sorry i varje fall!

Jul var super, hade jätte mysigt, vi var hemma! På julafton hade vi middag hos grandma och grandpa, det var det enda firandet på julafton, sedan på juldagen gick vi upp klockan 6 och öppnade julklappar, fick massa trevligt, mest kläder, men smink smycken en plattång och annat kul också! Jättemysigt! Sedan vid 8 tiden gick vi till Grandma och Grandpa och åt frukost, cassarolls, pancakes och annat underbart! Sen vilade vi ett tag på dagen, gjorde inte så mycket för att sedan börja fixa för middag på kvällen med Gerri, min värdmammas familj! Hade en underbar jul, trodde det skulle kännas konstigt att inte fira jul med min riktiga familj, men vi hade det så bra här, så det funkade!:D haha

I mellandagarna åkte jag till Cedar för en basketturnering, mycket kul! Första dagen, tisdag, hade vi två matcher, jag floppade båda matcherna, seriöst, ja gjorde inget bra alls, men onsdag gjorde jag bättre, haha fick en lyckoängel av Megan, roligaste människan! Hon är Frehners syster, alltså min baskettränares syster, och sjukt rolig! På kvällen på onsdagen åkte vi till bowlinghallen och bowlade spelade airhockey och andra underbara grejer, och det var Jayceeeees födelsedag så vi firade henne också! Jaycee spelar i mitt lag och är en av mina favoriter av alla amerikanska männiksor:D

Väl tillbaka på hotellet, stannade jag Aleesha, Caitlyn och Taylor uppe och tro det eller ej, lekte sanning eller konsekvens, och när Caitlyn får frågan om det är någon hon inte gillar i laget, så svarar idioten, att hon inte gillar mig! Smart att säga va?!?! Jag kan säga att inte speciellt många gillar henne heller... Hon gillar inte mig tror jag för att jag säger till henne ibland, för att hon har IQ som ett snigelskal... Hon suger på basket också ska jag säga!!!

Turneringens sista dag spelade jag helt okej i, inget överdrivet men ok:D

Nyår var inte något speciellt, hängde hos Thea ett tag, Ronei och Bart var där också, och Jaycee, Hatty Brookie och massa, men sen innan midnatt gick jag hem och drack ”champange” med Jordan och Summer, och tittade på nyår i Vegas på tv! Vi stannade typ uppe till 4 och spelade spel och grejer!

Ett par dagar efter nyår var det back to school och ännu roligare, physics midterms! Eftersom fysik här är en collegekurs måste vi ta midterms och finals! Awesome eller inte, jag pluggade inte så mycket och fick ett bra betyg, men min idiotlärare hatar mig, så han drog av poäng han inte borde ha dragit av ska jag säga!

Veckan annars i skolan var helt vanlig, träningar varje dag! Inte mycket tid till annat kan jag säga!

I helgen har jag spelat 2 matcher, igår spelade vi mot ett lag som heter Needles, de var bra ska jag säga, inte super, men de var rätt bra! Vi förlorade med 4 poäng, jag var utfoulad, hade 3 fouls i andra perioden, så jag fick sitta en del i den perioden, men i fjärde vaknade jag och gjorde 16 poäng i sträck!:D Haha boll efter boll gick i! Va lite arg när vi förlorade, och haha jag fick skulden..:D För om jag inte haft så många fouls hade vi ledit med 20 i halvtid istället för att ligga under med 10... men men, nästa gång tar vi dem!

Efter vår match igår spelade Varsity boys, och deras match gick till förlängning, de har världens bästa spelare asså, Dantley, han fick en fourdouble:D haha, 63 poäng, 17 returer, 13 assists och 16 steals.... han är sjuuuukt bra! De vann i övertid, så det var sjukt kul! Btw, jag tror Dantley kommer gå till NBA, för han är sjukligt bra!
Idag hade vi match mot Laughlin, och jag önskar jag hade stannat hemma! För de var så sjukt dåliga, när tredje perioden var över var ställningen 46-4 och vi ansträngde oss inte ens... Då säger Cameron och Frehner till oss att inte göra någonting, låta de göra sina layup utan försvar och sådant, men slutresultatet blev ändå 48-10...men men de sög och jag hatade matchen, det enda minnesvärda är att Thea gjorde mål!:D haha och Cameron gjorde en skylt som sa Norway, och jag ville också ha en, men den dumma människan skrev Spain och höll upp för mig, han tyckte han var jätterolig! Sen sa han att jag skulle få en riktig skylt om jag swishade en 3:a så då gjorde jag det, men icke sa nicke, ingen skylt fick jag inte! Som igår efter matchen, när jag gjort 16 poäng på 5 minuter, tro inte han säger bra eller något, nej då beskyller han mig för förlusten istället! Han retar seriöst mig hela tiden! Efter matchen idag stannade jag och såg de andra lincoln lagen spela, varsityboys är sjuuukt kul att se!!!:D Nu ska jag sova, kyrka imorgon! Skriver mer snart igen! puss o kram

Rätt nice hall vi spelade i kan jag säga! Två stora läktare och skinande golv!
Cool dude:D haha de hoppade över honom i dunkningstävlingen!
Birthday girl in Cedar! Jaycee Jo Wadsworth!

Kommentarer
Postat av: Mika

Åh du skriver igen!!! :D:D:D:D

Jag har typ varit inne på din blogg flera gånger om dagen i förhoppning om något nytt!

Jag ringer dig snart över skype, din mor (och du) sa att du numera har det i mobilen så då hoppas jag att det vara är att ringa! :)

Puss på dig, saknar dig massor!!! <3

2011-01-09 @ 22:55:52
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/
Postat av: Mika

Åh du skriver igen!!! :D:D:D:D

Jag har typ varit inne på din blogg flera gånger om dagen i förhoppning om något nytt!

Jag ringer dig snart över skype, din mor (och du) sa att du numera har det i mobilen så då hoppas jag att det vara är att ringa! :)

Puss på dig, saknar dig massor!!! <3

2011-01-09 @ 22:56:22
URL: http://stjernstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0