still love my life

Heeeeej, har just kommit hem, haha, hade en avundsjuk värdsyster när jag blir avsläppt av Mr Snyggasts bil:D hahahahah 
Ikväll var galen:D Först på eftermiddagen hade killarna matcher i Panaca, och Dantley, en kille i skolan, satte staterecord i gjorda poäng under high school, och han har fortfarande matcher kvar! Så när det hände typ när det var 2 minuter kvar av matchen, så tog Lincoln 2 timeouter och det hölls tal, och togs kort, och tshirtar delades ut, haha tshirtarna sa I witnessed Dantley Walker beat the state record, och så var hans lagmedlemars namn på baksidan! Ahh, är så glad för honom, han är så sjuukt bra, jag skämtar inte! Klicka här för att läsa en artikel om honom och se honom spela lite, klicka på watch video så får ni se hur sjukt bra han är! Ikväll gjorde han 64 poäng, och han snittar hittils denna säsong 39 poäng per match... önskar jag kunde snitta det!:D 
Efter matcherna åkte jag hem, sen började min galna kväll!:D
Jag och Thea gick uptown för att leka en lek, låter barnsligt, men alla i vår ålder var där, plus några som redan gått ut skolan! Leken var kull, eller så gott som, det fanns liksom gränser och så, och man fick gömma sig! Jag Thea och Randon gömde oss i en övergiven källare, asbra ställe:D Sjukt rolig lek, och när vi var klara med den, så hängde vi vid bilarna ett tag och spelade musik, men efter en halvtimme kom Hallie, och var jätte sur för att vi spelade hög musik, och hon ringde polisen, så vi drog därifrån snabbt, jag och Thea hoppade in i Bruce bil, han är så sjukt snygg!!!!:D Sen åkte jag Thea Randon och Bruce runt i Pioche ett tag, och fick sedan veta att ett par stycken av de som lekte leken blev tagna av polisen... Jag Thea Randon och Bruce åkte ut till ett gammalt minshackt, och Bruce och Randon sa att det spökade där, och jag och Thea ba, sure. hahaha, så vi gick upp dit, och de ba, han som dog här och spökar här kastar stenar och har en hund, och nästa vi hör är en kedja och hundgnäll, så både jag och Thea blir helt galna och skiiiiträdda! haha, sen hör vi hur något dunsar ner, och de ba, thats him throwing stones, och ja seriöst trodde jag skulle dö! Det enda bra med det hela var att Bruce var där och hahahahaha både jag och Thea typ hängde på honom när vi var skräckslagna!:D:D:D Väl tillbaka i bilen berättade dem att det hela var en lögn, och att de kastat stenar och gjort ljud, så vi blev skiiitsura:D haha
Vi åkte runt och gjorde ingenting ett bra tag, och nu är jag hemma! rolig kväll:D Imorgon är det kyrkan på morgonen! Ska också försöka ladda upp lite bilder till bloggen, om jag har tid... 
God natt Amerika, och God morgon Sverige!
<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bella det är ju han snyggingen som du berättade om Omg Bella satsa!!!! Pedro var ju också rätt söt !!

2011-01-23 @ 15:00:33
Postat av: Sandra

Bella det är ju han snyggingen som du berättade om Omg Bella satsa!!!! Pedro var ju också rätt söt !!

2011-01-23 @ 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0