I aint gonna live forever, but hopefully for another while haha

Hej allesammans, jag vet att det varit mkt om Connor, idag dekorerade en massa människor hans hus här i panaca, jag tror familjen kommer hem om ett par dagar... Jag pratade med hans lillasyster idag på facebook, jag tror inte hon har fattat vad som har hänt, för jag ba, jag är så ledsen för din förlust, och hon ba, jag kommer se honom igen snart, och ja ba, jag hoppas att det dröjer ett tag till du ser honom igen, och hon ba, nej, han kommer hem med oss... så jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det... stackarn!!!
Nu lite om vad som har hänt i mitt liv:D Har ju börjat spela softball, vilket jag inte är så bra på... asså jag har bara varit på 4 träningar hittills, och det har redan börjat bli bättre, så om ett par veckor hoppas jag att jag faktiskt kan spela och sådant!!!:D:D:D Haha på fredag åker vi till Alamo för en turnering, hoppas att jag inte behöver spela, men jag tror att de kommer låta mig spela, vilket hahahahaha kommer bli lite kul, NOT!:D 
Träningarna för softball är så oerhört långa, 2,5 timmar!!! men men...
I lördags var jag i Laughlin, en stad 2 timmar från Vegas, på gränsen till Arizona, med showchoir, de hade tävling där, men eftersom jag bara är deras manager, så behövde jag inte göra ngt, så jag låg utomhus och solade hela dagen, det var great!! Jag har äntligen fått en nice bränna, har inga bilder från de senaste dagarna, annars hade jag visat!!:D Just, förra onsdagen var jag i Brian Head och åkte skidor också, åkte skidor i Utah, som säger sig ha The Best snow on earth:D Det är vad deras registreringsskyltar säger i varje fall:D Riktigt kul att flyga ner för backarna!!!:D Nevada bor är inte så talangfulla när det kommer till skidor, det är ngt som de bevisade:D hahhahahah
Nu ska jag fixa lite grejer snabbt, men vi hörs snart igen! 
Love Bella
Hahah, personer tar av sig bhar i Brian head och slänger upp dem i trädet, se, det finns en hel del redan!
Jag och Bart;D
Jag redo att svischa ner:D haha, den enda med hjälm på av alla där!:D
Jag och Jaycee!
Brookie och Hatty, de tutade när jag gick framför bussen och jag trodde jag skulle få en heartattack!
Showchoir:D haha

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

näpp, colorado har bästa snön på jorden. ASPEN FTW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-03-09 @ 17:59:39
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det ser härligt ut med skidåkning men låter 1000 gånger skönare att ligga i solen och sola sig. Här längtar vi till våren, vintern har varit lite väl lång.......

2011-03-09 @ 19:23:09
Postat av: Fröken Besserwisser

svar: men vilka sat har du gjort? orddelen har jag inte direkt några problem med, men mattedelen är ju liksom inte normal matte där man får mvg bara genom att redovisa snyggt! (och som vi båda vet har det alltid varit det som räddat mig :)) på sat är det ju liksom som iq-problem som man måste lösa på typ 1 minut. så är det på vår lektion iaf, läraren säger "ok, 1 minute starts now" och sen är liksom tiden slut... men jaja, du får väl sätta mig i hårdträning när du kommer hem! :)

2011-03-09 @ 22:36:02
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0