Läs gårdagens inlägg först, sedan detta!

Connor, pojken som satt i baksätet av bilen som kraschade är i koma, vaknar han inte, eller börjar andas av sig själv inom 24 timmar kommer de stänga av det som håller honom vid liv... Chanserna att han ska vakna är små... Jag kände honom inte så väl, jag menar, vi sa hej till varandra, och pratade lite då och då, jag och Shaina, hans syster, hade ett par klasser tillsammans, och var rätt bra vänner... Men det finns människor här i Lincoln County som jag bryr mig oerhört mycket om, som jag älskar oerhört mycket, och ett antal av dem älskar Connor! 
Snälla, ha honom i era tankar! Om ni tror på något, be till vad ni tror på! Be era vänner ha honom i sina tankar! Han är 15 år, han har hela livet framför sig, han är otroligt rolig, alla älskar honom!!!! Jag har precis pratat med Carli, min värdsyster, hon är en av världens bästa människor, jag älskar henne oerhört mycket, och hon och Connor är bra kompisar... Så SNÄLLA!
Och till er alla, ta på er säkerhetsbältet så fort ni hoppar in i bilen, varje gång! Hade han haft det på sig hade han inte haft några större skador... MAN VET ALDRIG NÄR DET HÄNDER, SÅ TA PÅ ER SÄKERHETSBÄLTET VARJE GÅNG!!!!!<3
Dagens artikel i tidningen om det hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Fröken Besserwisser

Men Gode Gud Vad Hemskt!

2011-03-03 @ 18:07:10
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0