me and car

Tja, sorry förra inlägget skrev jag när jag va i Italien men blogg.se funkade inte då, så jag postade det nu!:)
Dagens minne blir en helg i december, eller en söndag rättare sagt! Grandma Graycie, som dog för bara 3 veckor sedan:( fyllde 80 år, och vi hade överraskningsfest för henne på Sullys, en restaurang i Cedar! Vi åkte dit och fixade och allt och vid 1600 var det fest! Hon blev så extremt överraskad! Minnet var dock inte från festen, utan efter checkade vi in på ett hotel i cedar, och jag och världens bästa Carli hade eget rum och hotellet låg mittemot 24 timmars öppna walmart och bredvid bion! Så vi började med bio och såg the tourist, så bra! Sen när vi kom ut började det hagla, så vi sprang till walmart och klockan var kanske 1 på natten, sen hängde vi på walmart och shoppade, hade kundvagnsrace och annat kul hela natten! Dagen efter var vi lite döda men shit va kul det va!!!:D Carli va världens bästa värdsyster, eller en av tre! Carli Jordan och Loni! Åh vad jag saknar alla i USA, minns denna helg extra mycket, för det var då jag och Carli verkligen klickade, innan det var det ngt av en halvstel stämning mellan oss, för vi gillade lite olika människor i skolan och så..:) Men nu är hon min bästa underbaraste finaste!
<3Carli Gene Phillips<3
Haha mitt i natten på walmart:) Min snygga blåtira syns fortf här!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0