Best friend night!

Är hemma från Salt Lake, har varit det sen 1800 typ! We dont waste time, för när jag kom hem träffade jag världens bästa Sam!!!! Hon va min bussbuddie hela förra året, med det menar jag att varje morgon startade med en halvtimmes bussresa med henne! Hon är grym! Vi gick en trevlig promenad uptown, sen ringde världens bästa Jaycee, och vi drog till baskethallen! Åhhh finns ingen som hon, helt galen och bara bäst! Efter ett par timmars skjutande åkte vi hem till henne hängde! Seriöst den av alla kompisar jag saknar mest när jag är i Sverige! Världens roligaste! Hehe, hennes syrra Bryn är inte världens smartaste, när vi spelade basket sa jag att jag gjort illa knät, och hon frågar vad i knät och ja svarade "Something that starts with an m", då säger hon, "Oh your ACL", hahahaha hon tänkte inte riktigt där;D Bra kväll, det enda som suger är att Jaycee är blåst och trodde hon åkte till San Diego om 2 veckor, men hon åker om en vecka;( Så jag måste spendera alll tid jag kan med henne!!! Nu ska jag sova så får vi se vad morgondagen bjuder på!!!:D Ha det så bra!

Världens bästa<3 


Hehe vi försökte lite smidigt få plats båda i en fåtölj för 1 person;D 


Sam<3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0