Best friends forever även fast jag är sämst;)

Hej jag är världens sämsta kompis! Igår, 12 juni, fyllde en av mina bäääästaste kompisar 19!!!! Och gissa vem som missade att säga grattis på alla sätt!!! Och kom på 20:00 utah tid att hon kanske skulle säga grattis?! Och att det då redan var för sent...! För då var det redan 13 juni för hon som fyller år...!
Därför tillängnas hela detta blogginlägg Ellen Olsson! GRATTIS BÄSTA! Hoppas du och Emma åt en massa tårta, dum som jag r visste jag inte vilket datum det var imorse när Emma sa att hon åt kakor hos dig...! ska försöka återgälda det här på ngt sätt! M&m peanutbutter kanske??:) hehe pussar och kramar och jag hoppas din dag sr grym även fast jag missade den;) <3<3


Kommentarer
Postat av: LN

Hahaha detta är ditt bästa inlägg nånsin!!!! Hahaha jag var inte alls upprörd tills jag såg orden m&m peanutbutter och då kom jag på att joo, oj vad jag behöver återgäldas!! Hahahahaha!!!! :):),):):):):)

Svar: Har en dödsstor påse till dig! Den väger apmkt och heter large hoppas den räcker hahaha<3
Isabella Sala

2012-06-13 @ 08:48:19
URL: http://frokenbesserwisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0