Can life get any better!?:D

Heeej, vet inte vart jag ska börja, nu var det ett par dagar sen jag bloggade haha, mycket har hänt!
Så i förgår natt campade vi! Vi åkte till echo valley, till sjön där och bäddade lastdelen av Carlis truck med filtar och kuddar! Sen tände vi en eld! Sen såg vi... EN STOR JÄKLA VIT OCH SVART ORM! och jag trodde jag skulle dö! hehe, men den försvann snabbt och allt var chill! På morgonen skulle jag för första gången göra ett försök på att kissa utomhus, men inte gick det... Lexi Madi och Carli skjutsade ner mig till värdshuset vid sjön och jag fick kissa på en riktig toalett hehe;D I storstan behöver man inte kunna kissa utomhus!:D Mitt inatten vaknade jag och det var bara svart omkring mig, då freakade jag;D Trodde ngt skulle attackera mig på riktigt! Men jag klarade mig hela natten, och det var hur vackert som helst med stjärnorna som glittrade!!! När vi vaknade på morgonen drog vi på oss bikiinisarna och låg och solade till typ elva! Sen ringer Gerri, min värdmamma och säger att Mel och Tia är vid huset och letar efter mig, de är några kompisar till mig, men vi var fortfarande en halvtimme från Pioche så jag sa att vi skulle ses senare!
Påvägen in till Pioche i parken ser vi att de satt upp en ny basketkorg, på hög höjd och med underbar asfalt! Fett me nice, jag ringde då Jaycee och vi åkte dit och invigde den, en trevlig liten ett-ett match som jag självklart vann;D. Sen var jag tvungen att åka hem och äta familjemiddag med grandma och grandpa! Så det gjorde jag! När det var slut ringer Jaycee och säger att hon ska dö om inte vi åker ner till Caliente och köper en milkshake på J&J:s, och som den goda vän jag är ställer jag upp på att köpa milkshakes hehe:D 
I Caliente stannade vi vid coach Camerons hus, han blev fett glad att se mig och det var kul att se honom också! Har aldrig haft en coach som skriker så mkt som han gjorde, och skällde! Jösses asså, han var helt galen ibland, men jag älskade det! Man fick alltid veta varför man blev utbytt, (hela publiken fick också veta det). När vi som de tjockisar vi e köpt våra reeeses och oreo milkshakes åkte vi till Panaca! Där fick jag äntligen träffa Mel, Tia och Coley! De spelade också basket förra året och vi blev mkt bra kompisar!!! Så kul att se dem igen!!! Sen kom även Harmony, Melody och Kaleigh förbi, även de väldigt bra kompisar från förra året! Sååå kul att se dem alla igen! Vi hängde i Panaca till kanske 10 på kvällen och sen åkte vi hem och hämtade softballhandskar och boll och åkte till parken i pioche! Där spelade vi ett tag och sen sov jag hos Jaycee, som btw somnade så fort vi satt på filmen vi skulle se!!!
Imorse när vi vaknade, hehe vid 11, så gick jag hem och duschade, sen hämtade Jaycees familj upp mig och Jordan och vi åkte till the spring i Panaca, alltså den heta vattenkällan som finns där, och solade och badade! Jaycee hävdade bestämt att solen inte rör henne, hon kan inte bli solbränd och inte brun, utan hon är dömd till att vara förevigt vit. Något hon sen fick motbevisat..:D hehe För senare på kvällen när hon jag chelsea och loni tittade på Miami mot OKC i the NBA finals, så kunde hon inte ha en tröja på sig, för hon var heeelt illröd! Hon hade otroligt ont!!! Efter matchen åkte vi upp till Tillies, för Jaycee förlorade vadslagningen om vilket lag som skulle vinna, och Miamis vinst gjorde att hon var skyldig mig en läsk!:D Sen drog vi till hallen och sköt och hade roligt! 
Imorgon fortsätter mitt hur otroligt braiga liv som helst med att vi ska till Saint George i Utah och först bada på morgonen på ngt äventyrsställe och sen shoppa!!!:D Och på kvällen blire camping med mina favoriter! De bästa vännerna jag hade förra året, Jaycee(såklart...hehe), Kourtney, Brooke, Hatty, Chelsea och Bailey! Kommer bli huur kul som helst! Ska försöka uppdatera bloggen en gång imorgon, har inte speciellt många läsare, men de 7 stycken jag har kan väl lämna en kommentar i alla fall?:D:D:D 

Carli starting the fire!!:D

Carli making our bed!

Me making some smores!

Madi and Carli!

@ the new basketballhooop in the park!!! 

Getting to see all of my friends again!!! Kaleigh, Coley, Tia, Harmony, Jaycee and me!

Love these girls!!! Tia, Kaleigh, Coley, Mel, Jaycee and Harmony!

Panaca spring! Were we went to suntan today!!:D

Oh yeah baby! Lebron would never let me down!<3

Jaycees leg... they did hurt pretty bad;D 

@the gym! 

Kobe @the gym thinking he can dunk like a boss;D 

Me and Chels on the way home from the gym!:D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad har jag uppfostrat dig till???? Inte kissa i det gröna utan måste gå på en riktigt toalett!!!!:) hahaha

Svar: Hahaha citygirl vettu:D <3
Isabella Sala

2012-06-18 @ 22:54:03
Postat av: vofpsl

Kopor aher, iqedopowe hi vosudegenu, xipawawewe pacokelipi ixe o zucote!!!

2012-10-16 @ 04:44:32
URL: http://www.femenik.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0