great day agaiiin

Heeey allesammans, idag har inte varit sämre än ngn annan dag!:D 
Vaknade till hemmagjorda smoothies, började sorgligt nog packa lite...:( Gjorde det ett tag och sen tog jag tag i lite saker, såsom att kolla hur mycket jag får ha med hem och så... 
Jag och Jordan åkte sen ut och körde lite fyrhjuling, och vi fick bensinstopp, så vi var tvungna att leda den en bra bit, sen när vi hade mottagning på telefonen efter kanske en halvtimme, i stekande sol, så ringer vi hem och då får vi veta att vrider man på en knapp på sidan så använder man reservtanken... Så vi ledde den helt i onödan! well well... Vi åkte direkt hem, och huset luktade som himlen när vi kom hem, för Gerri har bakat brownies! Kvällens middag var antingen att värma ngt, eller brownie och glass... hehe brownie och glass blev et för mig självklart!:D Sen för att bränna lite av det så gick jag och Jordan på en promenad uptown!
När vi kom hem åkte jag direkt till Chelseas hus, sen upp till tillies med henne och mötte upp Elle! Vi gick hem till Elle, eller åkte en öppen jeep rättare sagt! Fett cool bil!!!! Vi tittade på sportcenter med hennes pappa ett tag, han va min softballcoach förra året! Sen packade vi in lite ägg i bilen, och bestämde oss för att göra ngt nyttigt av kvällen:D Vi började med kyrkoklockan och väckte hela Pioche, vi ringde i den ett par gånger tills polisen började åka upp och ner mainstreet, då tog vi tag i äggen och eftersom att jeepen är öppen, äggade vi hus i farten! Ngra Ding-dongditchs blev det också innan jag gick hem och nu är jag dödstrött så jag måste sova!! Imorgon ska jag träffa en hel massor, och kanske hinna klämma in en tur till Cedar också... Får se om jag åker med dit, har lite för många kompisar jag måste hinna träffa... 
Ha en bra dag och fett me grymt att Italien vann!!!! Semifinal torsdag baby!! Och sen hoppas vi på en final med mig i Italien!!!!:D
bild1: jeepen med Chels och Elle!
bild2: hehe crosseyedgirls! Chels Elle och jag
bild3: vettefaan:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0