Life at the best!!!!!!!!!!!!!

Vad kan jag säga?! Visste att idag skulle bli hur bra som helst, och ändå lyckades det överträffa förväntningarna!! Jösses Asså! Först var vi på lagoon, ett apnice ställe med tivoli som var helt galet! Med en svincool berg och dal bana som hette wicked, först åkte man rakt upp sen rakt ner, och jag menar rakt! På lagoon fanns det även en vattenpark med amazing rushkanor!!! Så jäkla kul! Och en nyans av brun brunare är jag!:):) underbart att springa runt i bikini och dö av värme hehe:) lagoon va helt underbart roligt! Efter det åkte vi till lonestar och åt en välförtjänt middag! Direkt hem till hotellet sen och rätt bråttom, för vi skulle på nickelbacks konsert! Och vilken konsert det vaaaaa!!! Shit Asså, jag va inte helt lovestrucked av dem innan, men nu asså... Bästa jag sett!!! Hur galet bra som helst, och jag ville aldrig att den skulle ta slut!!! Huuuur bra som helst!!!
Har haft världens bästa dag, och imorgon ska vi tillbaka söderut! Hem till pioche igen, men först lite shopping på morgonen;)
Puss och kram

Trackback
RSS 2.0