LIfe just keeps on being great

Heeey m8s, 
Sorry för sämst uppdatering, men jag har verkligen inte hunnit...! Har fullt upp hela tiden, och nu börjar tiden rinna mot sitt slut, heeemskt! Vill inte att det ska vara över än:(
Börjar med 3 dagar sen, onsdags asså! Jag och Jaycee tittade på 90210 hela morgonen, sen bakade vi cookies!;D Så jäkla goda blev de. Sen ner till Panaca igen för basketballcamp, träffade Mr Frehner igen, och han har fått en metallplatta inopererad i hjärnan, mot sin parkinson, och han är så gott som återställd!! Han går normalt och skakar inte alls! Så nice!!! När vi kom hem från campet gick jag Jaycee Tyler och Erik och spelade...Golf! hahahaha på en gräsmatta, jag hämtade softballhandsken istället och bytte snabbt sport. Sen sov jag hos Jaycee, för dagen efter åker hon till San Diego:(. Morgonen därefter hjälper jag henne att packa och vi hänger hemma hos henne, vid 12 måste hon ner till Panaca ett par timmar, så jag drar hem och har picknick med Loni och Jordan! Vid 3 är Jaycee hemma igen och det blir ett tårfyllt farväl när jag var tvungen att säga hejdå till henne och hennes familj:(. 
På kvällen sen är det Gameeee 5 i the NBA finals, och Miami kan ta hem heeeela skiten!! Och det gör dem också, vet inte vad jag ska säga, vilken match!! Miami totalkrossade Thunder och shiiit va glad jag va när de vann!!! Min kära värdsyster Jordan hade gjort Caesarsallad också, sååå gott!!!!
Dagen därefter blev vi väckta tidigt och åkte ner till Caliente med Gerri som jobbar på biblioteket där, vi gick till J&Js och jag började morgonen med curlyfries hehe:D Sen shoppade vi lite på familydollar och truevalue, de är som småå wal-marts. Efter det gick vi hem till Brandon, en som bor i Caliente och tittade på dummaste filmen, Jack and Jill hette den!!:D 
Sen åkte vi tillbaka till Pioche och Carliii va hemma igen!!!! Vi åt en häärlig picknickmiddag som de kallar det här hemma hos grandma and grandpa, haha barbeque, hur nu det stavas, sååå gott, och pineapplejell-o och carrotcake till det! När vi ätit klart och hamnat i matkoma åkte jag och Carli ner till Caliente och mötte upp massor därnere, vi festade hela natten! Kul att få träffa ännu fler från förra året! Vi sov hos Madi, och morgonen därefter tog Madi med mig ut till the canyon, jättefint var det, ska posta bilder snart, men jag hinner inte nu... 
Vid tre åkte vi tillbaka till Pioche och åkte på en fyrhjulningstur! På kvällen ringde Ronei, han va också utbytesstudent här förra året och fortsatte till college direkt efter det!! Han kom och hämtade upp mig och vi åkte ner till Panaca! Träffade Pete och Bev, vilket var fett me nice, de var min areakoordinators förra året, hur snälla som helst!! Vi körde runt och hängde med tvillingarna ett tag sen skjutsade han hem mig och jag somnade verkligen direkt! 
Idag ska jag packa lite på morgonen för på tisdag morgon blire veeegas och mer shopping!;D Sen ska jag också träffa lite kompisar idag och imorgon, måste ju säga hejdå till alla igen:( HEMSKT!!!:( 
Ska försöka posta lite bilder idag, men kanske inte hinner...
Ha det så bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0