Livin´ the great life

Igår var hur bra som helst!:D Känner att jag säger det om alla dagar här, men det är verkligen hur bra som helst! 
Igår började med att jag direkt när jag vaknade gick över till Jaycees hus, hon skulle på basketträning vid ett, men lite hann vi hänga innan, vi ringde BaiHoe också så hon kom dit också, jätteee trevligt! När Jaycee skulle på träning åkte jag hem och jag och Jordan åkte till Big Trees, ett ställe typ 1 mil utanför Pioche, tog ett tag att komma dit med fyrhjulingen, fett kul, för det är öppen terräng så man kan köra jäääkligt snabbt!! Vid tre kom vi hem och jag och Loni gick på en promenad upp till Tillies och sen ner till parken! I parken var det massa barn så vi blev fast där ett tag! När vi kom hem hade Jaycee ringt hundra gånger, hon var visst hemma redan, vi drog till parken och spelade woffleball, softball fast med en innebandyboll och en plastklubba! Det var en hel del i parken och fett me kul! Sen ringde vi Chelsea och hon kom dit också, vi hämtade softballhandskar och riktig boll och körde lite riktig softball ett tag! Jättekul, tycker verkligen att jag borde fått mer speltid förra året hehe, sånt proffs jag e..!!!;D 
Efter ett tag i parken satte vi oss i Jaycees bil och körde runt i Pioche med taklucka och fönster öppna, vi körde musiken på högsta volym och skrek ut sånger. Vi höll på att köra på hundra rådjur men missade alla, Jaycee är ändå en rätt bra körare;D hehe även fast hon tror att tänder växer ut, min tand har gått sönder för jag tuggade på is, och Jaycee tror den växer ut, för naglar växer ut... Smart tjej! Vi skrämde också Chelseas galna kusin, hon hade bara myggnätet nere på sitt fönster där hon satt och tittade på tv, så vi gick dit och andades väääldigt högt och sa creepy saker, hon höll på att dö!;D
Vi drog hem till Jaycee efter att vi kommit på att om bensinlampan har lyst i en timmes körande kommer bilen stanna snart..:D Hemma hos Jaycee gick vi crazy som Daisy the stringbikiniistripper och I am pregnant with your kid, you wanna be on teen mom? Och Happy Birthday från Daisy and the birthday singers... Vi busringde med andra ord! Till en massa olika:D Höll på att dö av skratt hela kvällen, sen skjutsade vi hem alla andra, och jag sov där! Imorse var vi tvungna att vakna tidigt för Jaycee hade träning igen, nu kommer hon inte hem förrän imorgon så jag får klara mig med andra vänner under tiden:D Ska träffa Chelsea och hänga lite med Carli idag, sen ska jag fortsätta jobba på brännan, var inte världens smartaste igår när jag smörjde in mig med sololja och la mig under 35 graders stekande sol klockan 2 på dagen...;D Brände benen liiite men inte så mycket, idag blire lite solkräm på det där men brun ska jag bli!;D 

Jag Bailey och Jaycee!

Jag och Baihoe

Best 4wheelerdriver in the world babeeey!

Loni på vår promenad!:D

Alla söta barn! Absolut lilla blonda killen Rowdy!

Jag och Brynlee!:D

The special kid... hehe Jaycee:D

Pro Softballplayers! Jag Chels och Jaycee

Jag och bästa Chelsea!

Ehm juste, den här ramen står i Jaycees rum, och jag tycker den är liiite rolig, för man kan tolka det där olika.. och tittar man på bilden högre upp skulle jag tolka den som att hennes mamma ville säga henne ngt när hon gav den till henne;D hehe the special kid!<3

Ha så kul!

Och btw!! GISSA VEM SOM FLYTTAT HEMIFRÅN?!:D hehe jag!! vi fick tillträde till le apartment idag!!! wiiieee!!!:D Men jag flyttar inte förrän efter sommaren;D 
loove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0