Love life<3

Tjaaaa m8s, cool början på det här blogginlägget va?:D Hehe, som vanligt har jag haft en helt amazing dag och helt fullsmockad dag!
Ska börja berätta om när vi campade igår!:D Jag kom hem från Saint George vid 7 tiden på kvällen och då kom Jaycee och hämtade mig, vi hade det hela planerat, att vi sju tjejer skulle campa, eller rättare sagt skulle 5 campa, och två åka hem sent på kvällen för att de skulle jobba på morgonen. Men så blev det inte, när Jaycee hämtar mig är det så gott som bara hon och jag som ska campa helt plötsligt, för Bailey har fått utegångsförbud, Kourtney va hos sin pojkvän, Hatty är alldelles för trött efter att ha flyttat kor hela dagen, Chelsea hänger med Elle, och Brooke fick inte tag på sin pappa... Både jag och Jaycee ba, wtf liksom! Men vi bestämmer oss för att vi ska campa ändå! Så vi packar in mat och täcken och grejer i hennes pappas truck och kör upp till slaughterhouse, ett ställe precis bredvid Pioche, där det finns en grill och så! När vi är på väg upp dit ringer jag Hatty, och tvingar henne att komma, hon säger ja om vi möter henne vid Tillies, så det gjorde vi, väl där träffar vi Elles mamma och vi får henne att tvinga Elle och Chelsea att komma ut till oss och äta smores ett tag i alla fall! Vi ringer också Jaycees mamma och säger att det bara är vi som ska ut dit helt ensamma.. hehe:D Efter att jag Jaycee och Hatty fått igång elden och så, dyker helt plötsligt ett hav av människor upp, alla trodde vi skulle campa ensamma, och ville bidra med sitt sällskap, så hela Jaycees familj och kusiner och mormor och så kommer ut, Tyler och Erik kommer dit, Chelsea och Elle, och sen mina värdsystrar Jordan och Loni, och sen helt plötsligt dyker Kourtney och Brooke upp också, Kourtney sa att hennes pojkvän fick hänga med henne nästa vecka när jag åkt och Brooke bestämde sig för att strunta i att hon inte fick tag på sin pappa och bara säga att jag bara var här ett tag om han blev sur! Så helt plötsligt har vi vääärsta grejen! Med massor av folk! Hur kul som helst var det, vid 10:30 på kvällen börjar alla dra sig hemåt förutom jag Kourt, Brooke Jaycee och Hatty, vi bäddar bakdelarna av Brookes och Jaycees trucks och kör dem mot varandra så vi får värsta nice sängen! Vi sitter där och bara pratar och äter smores och så till typ halv tolv, sen åker Hatty hem, och vi väntar till tolvslaget för då är det Kourtneys födelsedag! På tolvslaget sjunger vi väldigt fint för henne och äter lite m&ms som födelsedagsgodis!:D 
Vi somnar alla kanske en timme senare gott! Mitt inatten vaknar jag, då är Jaycee på min kudde och huur nära mig som helst, när jag rörde på mig spärrar hon upp ögonen och börjar fråga om Bailey är vaken om och om igen hahaha sleeptalking;D 
När vi vaknar på morgonen packar vi rätt snabbt ihop och åker hem och duschar, sen ner till Caliente med rutorna nervevade och musiken på, för birthdaaaybreakfast! Vi äter huuur mycket som helst och så glass på det!;D Sen åker vi till the dollar store! Och jag köpte doftljus mamma!;D hehe, de följer med mig hem!:D 
Efter Caliente släppte vi av Kourtney hos sin pojkvän medan vi andra åkte tillbaka till campingplatsen för att kolla så att vi inte startat en skogsbrand, hehe vi glömde att släcka elden;D Vi släckte den snabbt och sen poooolen!!:D Pioche poolen öppnade ett par dagar sen och vi körde ett invigningsdopp där idag!
Sen gjorde vi oss i ordninga för Jaycees basketballcamp i min gamla hemmaplan! Följde med dit och ahhh blev helt galen när jag kom in där!! Älskar den där hallen, och de har gjort den ännu finare!!! Helt underbart!! Eftersom mitt knä är lite dumt fortfarande var jag inte med och tränade utan ringde mina bästa Hailee och Lacee!! AHhh så nice att se dem igen asså!! Satt och pratade med dem och min gamla bitchhistorialärare i 4 timmar tills campet var över! Sen hem och nu sooova för jag är dödstrött! Imorgon är sista dagen Jaycee är i Pioche sen drar hon till beachen, så jag ska hänga med henne hela dagen typ! 
 
 
        
Bild 1: Jag Loni och Jordan tog en fin bild i en fotoautomat i Saint George!:D
Bild 2: Loni och sin smore hon åt igår när de kom upp till vår campingground!
Bild 3: Mina fina, Brookie och Kourt igår när vi campade!
Bild 4: Jag och världens bästa JayceeJo! <3
Bild 5: Kourtney alldeles nyvaken imorse!:D
Bild 6: Basketballcamp @ the gym
Bild 7: Jag och min bästa Lacee!!!!<3
Bild 8: Haileee och Kori!<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0