Some people just impacts your life

Känner att jag börjar alla inlägg med hur bra det är, och här kommer ett till!:D Klockan är strax fyra på eftermiddagen och idag har jag solat, hehe med solkräm:D Och åkt till Panaca med Carli! Åkte till skolan och fick se en helt underbar skylt ovanför ingången till min gamla hemmaplan, Rick Philllips gym stod det! Coach Phillips är en av de bästa personerna jag någonsin träffat! Han var min mattelärare i den lätta mattegruppen förra året och min idrottslärare! Han gjorde allt för eleverna och levde för sporten! Han utvärderade alla mina matcher med mig i skolan efter helgen och var kort sagt bäst! Han pensionerade sig förra året, och jag tycker det är helt underbart att de har uppkallat idrottshallen efter honom! Jag vet hur mycket det betyder för honom, och hallen var verkligen hans! Nästa vecka ska jag ner till Caliente och hälsa på han, vet att han kommer bli väldigt glad!
Sen åkte vi också till grandma Graycies grav, hon dog i julas:( Hon har en väldigt fin grav, Gerri, min värdmamma har verkligen gjort den vacker!!! 
Nu är jag hemma igen, efter att vi stoppat att the Y på vägen hem, gjorde det typ varje dag förra året, alltså bensinstationen i Panaca! 
Ikväll ska vi campa!!! Yes! Haha Carli fick den grymma idén på vägen hem och jag var fett på! Vi stannade vid affären på vägen hem och köpte smores alltså choklad kex och marshmallows, och lite annat att äta ikväll!!!:D 
Så jag Carli, Madi och Lexi ska sova ute inatt! Hoppas ormarna och bergslejonen sover!!! hehe


Grandma Graycies grav! 

Bästa skolan!!!!:D

Bra entré till hallen nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0