Best day in a loong time!!:D

Okej hej hopp, orkar inte blogga på engelska just ikväll, så det blir svenska! yeii!:D
Har haft bästa första dagen jag kunnat drömma om! Jag landade i Vegas igår kväll vid 7 tiden, hittade min fina värdfamilj direkt och var fyylllld av happiness av att se dem igen!!! Vi körde direkt tillbaka till Pioche och jag dog så fort jag kom dit av sömn, hade en 15 timmar resa bakom mig och en tidsomställning på 9 timmar... hehe
Imorse vaknade jag vid 8 kanske och i köket var världens bästa värdmamma igång och gjorde våfflor och smothies, sen blev det presentutdelning, jag fick både julklappar och födelsedagspresenter av dem, fick världens finaste ram och en kopp med bilder på, kläder och presentkort på forever21!!! De fick sina presenter jag hade med mig från Sweden och det var mycket uppskattat!!!!:D
Vi åt vår goda frukost och började göra oss i ordning lite långsamt, sen vid 10 tiden gick jag med mina värdsystrar ner till grandma & grandpa! De har flyttat in i ett nytt hus, och jösses vad det är stort! Typ bland de finaste husen jag sett!!!
Därefter en promenad upp till museumet där Marisa, min värdkusin och kompis, jobbar! Hur kul som helst att träffa henne igen, vi hängde där ett tag och gick sen ner till Tillies och köpte lite godis och varsin dricka!!!:D Klockan var tolv och solen stekte som tusan, så som den bleka människa jag är ville jag stanna utomhus, så vi gick och satte oss i parken! Väl där hör man helt plötsligt ngn som skriker, Bella is sexy, då är det Jaycee och Hatty som hittat mig! Två av mina bästa vänner här i Pioche! De har då åkt runt hela Pioche och letat efter mig, ahhh så kul att se dem igen!!!!!!:D:D Verkligen grymt! De var tvungna att åka hem och duscha och så, så vi bestämde att vi skulle ses senare på kvällen med hela gänget! Jag Jordan och Loni, alltså mina värdsystrar drog hem och hämtade fyrhjulingen och åkte runt med den, fett med nice att få köra galet på den igen, shit va dammig jag blev!:D Sen ringde Carli, min äldsta värdsyster, som är sååå coool att hon har egen bil och körkort, och frågade om jag ville med till Caliente och äta lunch/middag på the brandin iron, värstaste amerikanska restaurangen där, så hon jag lexi och madi, carlis bästa kompisar, drog dit och åt! Mycket trevligt och såklart god mat hehe:) Sen åkte vi hem, och då va mina fina galningar utanför och tutade, Brooke, Hatty, Jaycee och Chelsea satt i Hattys bil, ännu meeer lyckliga återseendeeeen!!!!:D:D:D Musiken på full rulle, rutorna nervevade och varsin dricka så körde vi ner mot Eagle Valley, där hämtade vi upp världens bästa Kourtney och bara Bailey från gänget saknades, hon mådde inte bra, så hon kunde inte hänga med:(, men ahhh tillbaka med alla de andra var livet på topp!
Vi åkte ner till "sjön/dammen" och gick runt där, Hattys hund badade och skakade av sig vattnet på oss andra, och Jaycee och jag gick runt och skrek så fort det kom en orm eller ngt i närheten. Sen när vi åkte därifrån stannade vi hos Bai i alla fall, var ju tvungen att få träffa henne också! Åh va kul det va att se henne igen!! Vi planerade in att vi ska campa nästa vecka och den 19 juni, för då fyller Kourtney år! Sen åkte vi och lämnade av Chelsea hemma och Hatty skulle hem, så vi hämtade Jaycees bil hos henne och där var hela hennes bästa familj, alltså Kathy, Dwayne, Pat, Diane, Brynlee och många fler som gjorde mitt förra år hur bra som helst!!!
Efter att jag hälsat på dem åkte vi ner till J&J;s, Lincoln Countys enda snabbmatsrestaurang, och köpte mat och glass, för min del blev det cheesestix och oreomilkshake!! ah tur att jag bara åt en sallad till lunch hehe:D
Sen hem och packa för Salt Lake City imorgon!!! YEEEAI! Vi ska shoppa på en grym mall som heter Gateway mall, och sen i övermorgon ska vi på Lagoon, en vattenpark och nöjesfält!!!
Har en del kvar att träffa, men en lååång tid på mig:D Bästa dagen på länge!
Ha det bra!
<3
På grund av att jag inte har ngn datasladd till kameran suger bilderna, men jag ska försöka fixa det!!! För nu får det här duga;D
Grym frukost hehe:D
image description
Jordan & Loni imorse!
Jag och Marisa!!
Dylan, Loni och Jordan!
Hatty och Jaycee hittade mig i parken:D
Hatty jag och Jaycee
Jag och Loni på väg att köra iväg med fyrhjulingarna!
Kourt Hatty and Jaycee
Kourt and Hatt
Kourt and Jaycee at J&Js
Me and Brooke at J&Js

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt underbart att läsa! Jag förstår att du har det BÄST! Pussar

2012-06-11 @ 08:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0