Back in Pioche!

Hollaaaa, åh va bra idag vart!!! Vi åkte tidigt imorse och när vi kom fram till SG åt vi frukost! Sen började vi shoppa!! Vi började på Target där jag köpte två linnen, 3 par basketshorts, 1 par tofflor och ett par undertights till Keckan! Sen åkte vi till ett par andra affärer där ja inte köpte något, och sen till mallen, där köpte jag först en behå till sandra på vickan, men den fanns bara i beige där, så ja köpte bara den, den va skitsnygg, men frågan är, och du(sandra) får bara svara via kommentar, ska ja köpa en blå? För det fanns.. Eller en beige till? Och bikiniin finns bara i den där storleken online... Så ska ja skita i att köpa bikini??
Och mamma, vickans bikinisar är alla runt nacken, ska ja köpa en som sitter uppe utan nackbandet? Alltså en som är "fyrkantig" och inte normal behåbikinik??
Sorry för det där lilla inslaget!
Vidare, på vickan köpte jag 3 bodysplashs, en champagne till sandra och 2 till hanna! Jag köpte också 5 par trosor och en vattenflaska till mig själv!
Efter vickan gick vi till claires, där köpte jag en grej till emma hon ville ha! Sen debs, där köpte jag ett par jeansshorts och två par basketshorts! Sen till fan-shop!!!! Där fick ja äntligen köpa min miamikeps!! Och championshipshirt!! Och ett armband med heat!! Japp, jag spenderade 75 dollar där inne, utan tvekan dom värdaste pengarna idag!!!:)
Efter det åkte vi och badade!! Så kul, och Loni hade Haidawg och Carissa med sig, hennes två kompisar, så det va mycket kul!! Efter en timmes bad la ja mig i solstolen, och nu känns behån som taggtråd, mamma, du borde påmint mig om solkräm!!!:)
Efter badet åkte vi och åt, tacobell! Jag åt en delicious quesadilla med kyckling, fast ja fick knappast äta den själv för den va så god att alla ville smaka! Men men:)
Efter de stannade vi en snabbis på rl, köpte en marinblå från själva rl i medium, hoppas det funkar, och en röd från rl sport i large... För mamma, ja mindes inte vilken storlek du ville ha!:)
Därefter åkte vi till bääästa walmart, där köpte jag en svampbobfåtölj, jag inte vet hur ja ska få hem... Men hem ska den! Jag köpte svampbobsvettband, två tröjor till giovanni och emma, två par supercoola dixie basketshorts, ett par gul-svarta tofflor, ett par springshorts, en prinsessklänning till morfars hund molly och lite annat smått och gott!
Därefter stannade vi på panda för att köpa middag till Curt och Carli, och ja som avgudar deras orangechicken köpte deras minsta ask med det i, dog sen när jag åt det i bilen påvägen hem för att det va sååå gott!!
När vi kom hem packade ja upp alll shopping!!!:) och nu ska ja sova! Godnatt!!! <3
Förlåt för ett inlägg väldigt riktat mot mamma..:)
Alla basketshorts och tofflor är på skämt, har inte köpt ett enda par!!
Har tyväärrr inte heller köpt en svampbobfåtölj:( fast jag så gärna ville ha den på bilden!!!!:(

Bilder kommer sen effersom den laggar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du har ju fått svar när vi skypade så när det gäller shoppingen till oss så vet du redan!:) Jag blev faktiskt riktigt orolig när det gällde basketshortsen! Skulle inte ha förvånat mig! Fåtöljen fattade jag nästan om den inte var upplåsbar!:) Tack för att du shoppar till oss, men du behöver inte känna dig tvingad det hoppas jag att du inte gör!? Älskar dig mitt hjärta! Pussar och kramar saknar dig

2013-07-04 @ 09:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0