CedarCity

Heeej allesammans, just hemkommen typ 10 timmar senare från Cedar City! Vi har haft en fullsmockat dag! Vi kom dit vid 12, vilket är 13 utahtime, och skulle se despicable me 2! Men innan det hade jag strikt bestämt att vi skulle äta lunch på mitt älskade ställe Panda Express!! Jag skulle kunna leva på deras orange chicken!!!! En snabb lunch där sen bioooo, åhhh va bion va bra!! Hehe, den här filmen åker nästan upp top3 på min filmlista! Och den va i 3D! När vi fick våra 3D glasögon säger pucko-Lizzie, "If I put these on out here, will the world be in 3D??" Ni som inte fattar hur dumt det är, har inte alla hästar hemma;)
Efter bion åkte vi och shoppade, shoppingen i Cedar är inte på top, men en Rue 21 har dom! Så fick med mig ett par shorts, en tröja och ett par ballerinor med döskallar hem!! (No worries mamma, inga basketshorts)
Efter det åkte vi runt i Cedar på deras collegecampus och kollade på killarnas football när dom tränade, och sen middag på mitt älskade Applebees!!!;) Jobbigt att jag va sååå mätt fortf, men jag och Sam delade på appetizers! Sen åkte vi till himlen!! Vi skulle äta frozenyoghurt, men det va snarare frozenheaven!!! Jag va såå mätt att ja höll på att dö, men när vi kom in på SubZero, luktade det redan som himlen!! Sen stod det en snygg kille bakom disken, och jag tänkte, en kidzsize kan knappast skada! Så jag beställde en kidzsize, men vit choklad och peanutbutter frozen yoghurt och m&ms och cookiedough i! Allt är liksom flytande, sen lägger dom det under nitrogen, som fryser det! Grejen va att den här killen bakom disken kände för att vara sååå trevlig, så min kidsglass blev lika stor som en stor glass!! Och ja kuuunde inte sluta äta den för den va så god!!!! Efter det åkte vi hem, och jag fick vara dj hela resan hem, vilket gjorde att alla fick höra mig sjunga hela vägen hem! Tur att dom gillare;) hehe
Nu är jag hemma och snart kommer Carcar hem och då ska hon jag Madi och Lexi hitta på något! Imorgon tror jag ja ska till kyrkan på morgonen med Gerri, sjunga lite där också! Och sen får vi se vad jag ska göra!
Usa börjar lida mot slutet, bara 4 hela dagar kvar:( och många kvar att hänga med...:( och måndag är Jayceejoo hemma igen... Jaja, definitivt inte sista gången jag är här! Men det kommer vara hemskt att säga hejdå, tror värre än förra året... Men det här är andra gången ja är tillbaka och hälsar på, och inget har ändrats, mina kompisar är fortfarande desamma och samma med min familj! Så allt är perfekt!!!:)
Hörs later!

https://cdn1.cdnme.se/1878920/6-3/pic_51d8e597e087c337909b4e4e.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/1878920/6-3/pic_51d8e5a7ddf2b370b5461876.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0