Creeepin with the creepers!

Heeej chicas! Va hemma ett tag på dagen och chillade sen drog jag hem till Jayceeee för Bailey kom in till stan!!:) så wonderful att reunita med min bästa Baihoescrewed aka BigbootyBai! Vi tittade på grown ups o sen drog vi till Cali och åt delicious food på j&js!!! Åt en large plate of curlyfries, kan va det bästa som finns, och till det en oreoshake! Drömmen!!! Efter det drog vi till familydollarstore och köpte ett rör med 500 bubbelgumsbollar i! Sen åkte vi till Le Spring och letade efter Bais sköldpadda men den va borta...;) sen hem för jag och Carcar skulle gå en powerwalk så vi gjorde det o nu väntar jag på att mina maincreeps är klara med vad dom gör så vi kan ha vår bubbelgumstävling! Flest bubbelgum i munnen vinner!!:) vi ska egentligen campa men det är vi lite rädda för så vi får se vart vi hamnar!
På tisdag ska vi till St George och shopppaaaa!!:):) awesomeness!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0