Goodnight!:)

Hola!!!
Idag har varit en rätt lugn dag, vi såg på dom där filmerna tillslut, två Nicholas Sparks filmer!! Man bara dör av gråt tilll dom!!! Hehe:) Gerri och Curt grillade kycklingfile i barnequesås till middag, kan ju säga att det va bäst hitills matväg!! Efter middagen kom Jc och hämtade mig så åkte vi ner till Panaca för basketträning!:) Coach Cheeney va min historyteacher när ja va här och då hataaaaade hon mig, men såhär på senare dagar har hon verkligen börjat älska mig! Hon tyckte det va sååå kul att jag va med och spelade, för vi spelade 3 mot 3 i kanske 2 timmar, jag dog av hur kul det va!!! Kommer dö utan att få spela nästa år!!!:( så skönt att spela här, för trepoängalinjen är närmare än den va innan den flyttades hemma! Så jag bara bombade treor!:)
När vi va döda av trötthet åkte vi till Dakota, JCs pojkvän och åt hemlagad glass, muy bueno!! Vi skulle simma i the spring så vi åkte dit, men det va så mycket krabbliknande djur så vi vågade inte..:)) efter att bara ha chillat i Panaca ett tag åkte vi hem, jag ska sova nu för imorgon tidigt ska vi till StGeezeeey!! Ska bli superkul!!:)
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: mamma

Träna på! Du vet att du måste behålla musklerna till operationen!!!:)

2013-07-04 @ 09:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0