Relaaaxing

Holaaa, eftersom det är så varmt kan vi inte va ute just nu... Och jag o Jordan vaktar Loni så vi är bara hemma! Vi åkte på en liten fyrhjulingstur för att hyra film och köpa nutterbutters! Världens godaste kakor:) och om min sura kära värdayster blir på gott humör snart ska vi titta på filmerna, men hon blev lite sur för att jag stannade och hälsade på en tjej som hon visst inte gillar... Och då blev jag sur tillbaka för att hon tyckte at jag gjort fel:) hur nu jag skulle vetat att hon inte gillade henne:):) hahahaha hon är i o försig sur eller arg rätt ofta så det är chill;)
Jaja, blir hon inte glad snart går ja nog till hallen o spelar lite basket!
Vi hööörs!

https://cdn3.cdnme.se/1878920/6-3/pic_51d1ea29ddf2b361d1820307.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: mamma

Låter ungefär som dina berättelser från ditt år där. Allt är verkligen sig likt!?!? hahahaha

2013-07-02 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0