Blir liksom bara bättre

Såg just att inlägget från imorse inte postat, så det postades nyss!:)
Idag har inte varit sämre än någon annan, utan bättre! Jag chillade hela morgonen med Car och Madi, vi va lite trötta från igår!;) sen vid ett gick jag till Jaycees hus och kollade klart på en film, och sen åkte vi till the spring och badade! Vattnet va äckliiiigt men svalkande, när vi väl kom ur vattnet solade vi ett tag men det blev för varmt!!! Så istället åkte vi hem! Jag hade lovat Jordan att hälsa på henne på jobbet uptown, så jag tänkte ta en promenad dit, men det fick jag inte för Gerri för det va för varmt, hon insisterade på att jag skulle ta bilen, men jag vågade inte, så tog fyrhjulingen! Så kul att åka, men det va lite scary att köra själv utan någon som satt bakom!!!:) hälsade på jordan och hängde där tills hon slutade! Nu är jag hemma och snart ska vi ha en familybarbeque med grandma och grandpa! Kommer bli fett nice! Kvällen är fortf oklar men blir nog smores med jc!
Hörs senare!
Xxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0