Jun. 28, 2013

Hej allesammans, gillar det här med att mobilblogga, tar en min att skriva ngt då!:) och mamma blir glad hehe;)
Puckofamiljen jag bor hos retade mig för att vara en sjusovare när ja vaknade 0820.... Haha jag retade tillbaka för att dom vaknar 0500!!! Det är inte en ok tid att vakna...! Skulle med ut på en hike när jag vaknade men soffan va trevligare och gerri hade gjort smoothies och toasterstrudels! Så ja o loni chillade istället! Annars på morgonen har ja mest gjort inget, haft vattenkrig med loni och carli! Om tio min kommer Chelsea och Kourt och hämtar mig så ska vi till Caliente och äta lunch!! Ska vi så kul att se dom igen!!
Ikväll har Gerri lovat att vi ska äta breakfast for dinner, alltså pancakes och bacon till middag, yummy!!!:)
Skriver mer senare!
Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0